حواشی سفر معاون رئیس جمهور به یاسوج
این دیدار دارای حواشی جالبی بود که در مهمترین آن ها باید گفت تقریبا همه درخواست های سه حوزه شهرستانی استان از طرف محمد باقر نوبخت مورد اجابت قرار گرفت!
کد خبر: ۸۱۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 03 February 2020

 
صبح امروز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفری وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و در بخشی از این سفر در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این دیدار دارای حواشی جالبی بود که در مهمترین آن ها باید گفت تقریبا همه درخواست های سه حوزه شهرستانی استان از طرف محمد باقر نوبخت مورد اجابت قرار گرفت!
یکی از موضوعات حاشیه ای مربوط به سخنان علی شهابی نسب بود که دو ماه بیشتر سرپرستی سازمان مدیریت و بودجه استان را در کارنامه نداشت و بنابر برخی تحلیل های غیر رسمی با اعمال نفوذ تاجگردون جای خود را به علی سلحشوری داد!
شهابی نسب در خلال سخنان خود به موضوع سد چم شیر اشاره ای کوتاه کرد و گفت " این سد در اصل برای تامین آب زمین های دیلم و گناوه احداث شده است! نکته ای که اگر واقعیت داشته باشد باز هم همان وضعیت سد کوثر و استفاده زمین های پایین دست در استان های دیگر را تداعی می کند!
لر ساده و لر پیچیده!
در ادامه این نشست تاجگردون در سخنانی کوتاه درخواست هایی را مطرح کرد که در بخشی از این درخواست ها پیرو سخنان کیانی رئیس اتاق بازرگانی مبنی بر تقاضای کمک به بخش خصوصی و پیمانکاران تقاضای 200 تا 300 میلیارد اهتبار کرد.
وقتی تاجگردون خطاب به نوبخت گفت " میزان مطالبات استان ما حدود 200 تا 300 میلیارد است و در مقابل 30 تا 40 هزار میلیاردهای مطالبات دیگران عددی نیست و می توانید به ما کمک زیادی با تامین ان کنید ، یکی از حاضران که احتمالا رئیس اتاق بازرگانی بود گفت " مبلغ 100 میلیارد است! در این موقع تاجگردون با شوخی گفت من گفتن 200 تا 300 میلیارد که 100 میلیارد شما در بیاد و وقتی اصرارهای مسئول استانی را بر 100 میلیارد دید به شوخی خطاب به نوبخت گفت " ببینید صداقت و سادگی لرها را ! البته موضوع را یک لر پیچیده! (خود تاجگردون) پیگیری می کند! که با خنده حضار مواجه شد!
نوبخت و شوخی با لرها
در بخش دیگری از نشست معاون رئیس جمهور در بیان اقدامات صورت گرفته توسط دولت به موضوع پیوستن رشت به شبکه سراسری اشاره کرد و به نوعی کنایه همراه با شوخی به تاجگردون زد! که تاجگردون گفت " درست شدن مسیرهای شمال برای شما نیست برای ما است که می خواهیم برویم تفریح ! در این موقع نوبخت هم گفت " لر از این باصفاتر و لرتر داریم! البته با همه این تفاسیر و شوخی های رد و بدل شده نهایتا تقاضاهای زیادی در خصوص اعتبارات و بودجه مطرح شد که تقریبا همه در دستور کار قرار گرفت و حتی عدل هاشمی هم که نتوانسته بود به این نشست بیاید ، مشکلات حوزه اش مطرح و قول های مساعدی هم گرفت به گونه ای که شاه بیت سخنان نوبخت قول تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت بود.
انبوه نامه به دستان!
هنگام برگزاری نشست شورای برنامه ریزی استان تعداد زیادی از مردم در جلوی درب محل برگزاری نشست برای پیگیری مشکلات خود و با نامه و پرونده هایی که در دست داشتند تقاضای ورود به محل جلسه را داشتند که با ممانعت مسئولین جلوی درب مواجه شدند و البته برخی هم به نشانه اعتراض سخنان تندی بر زبان آوردند ولی بالاخره پس از پایان جلسه ، نوبخت آن ها را پذیرفت و در خصوص مشکلات آن ها توضیحاتی به همکارانش داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
استاندار محترم و محجوب استان دستور داده بود که تا برگزاری انتخابات حکم کسی لغو نگردد و کسی هم به مسئولیت جدیدی منصوب نشود و هیچیک از نمایندگان محترم مجلس که کاندیدای این دوره هستند و دیگر کاندیداها در جلسات رسمی و افتتاحیه های دهه فجر دعوت نشوند شما دیدید که بخشدار مارگون کنار گذاشته شد و اگر تخلف انتخاباتی بود باید مدیرکل آموزش و پرورش و محیط زیست و ... و بیشمار دیگر هم حکم آنها لغو می شد باید از جناب آقای نوبخت هم خواهش می کرد که چون در استان ما (در این بازه تا برگزاری انتخابات)متعهد شدیم که کسی منصوب نشود و حکم کسی هم لغو نگردد حتما آقای نوبخت با توجه به آن تعهدش می پذیرفت و یا حداقل از نمایندگان محترم گچساران و بویراحمد و دنا دعوت نمی کرد و همچنین یا خودش به گچساران نمی رفت و یا نماینده محترم گچساران را به جلسه افتتاحیه جاده گچساران به بهبهان دعوت نمی کرد حالا مردم قسم ... را قبول کنند یا دم خروس را؟!!! مسئولین باید صداقت داشته باشند و به آنچه بر زبان می آورند و به مردم اعلام می کنند وفادار باشند!!!! الآن آن قسم جناب استاندار محترم در سالم برگزاری انتخابات زیر سئوال رفته است چون برگزاری انتخابات که فقط روز 2 (دوم) اسفند نیست بلکه فرایند برگزاری انتخابات است که از 3 ماه پیش آغاز شده است و مسئولین فکر نکنند مردم خوابند نه مردم تمام اعمال و حرکات آنها را زیر نظر دارند به خصوص از طریق رسانه ها و سایت های متعهد و فضای مجازی. با تشکر
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
وقتی پای مهره ی مار درکارباشد دکتر کلانتر بی اختیار باش
برادر بزرگوار آقای فارس گردون معروف به میرش.ال
بامهره ی مار بچه های بالا روهم اغفال کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار