کد خبر: ۸۲۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 04 February 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت کوچکترین تخلف و کوتاهی در انتخابات آینده، بدون مماشات و قاطعانه با مدیر متخلف برخورد می‌کنیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت:  تمامی مجریان و دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرفانه توجیه شده‌اند و مردم مطمئن باشند در صورت کوچکترین تخلف و کوتاهی برخورد قاطع و بدون مماشات با متخلفان صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان بوده و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.
کلانتری حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را مهمترین شاخص در عرصه انتخابات دانست و افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی دارای چند مولفه بوده که مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق‌های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار