رئیس کل دادگستری ‌یزد به تأیید صلاحیت ۶۶ درصدی نامزدهای انتخاباتی در استان اشاره کرد و گفت: فضای انتخاباتی استان برای یک رقابت سالم مهیاست.
کد خبر: ۸۲۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 05 February 2020

غلامعلی دهشیری در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان یزد اظهار داشت: مردم از تبلیغات جناحی و گرایش‌های سیاسی گذشته‌اند و قطعاً انتخاب مردم در انتخابات کارآمدی و توانمندی و داشتن برنامه و ایده‌های عملیاتی است.

وی تصریح کرد: همانگونه گفتمان عدالت شکل گرفته در قوه قضائیه، در مبارزه با فساد امیدها را در دل مردم زنده کرد، بدون تردید در انتخابات نیز مردم به دنبال کسانی است که برنامه داشته باشند و هدفشان خدمت به مردم و کشور باشد.

این مقام قضائی، تبلیغات نامزدها و شعارهای تبلیغاتی کاندیدها را بسیار مهم برشمرد و گفت: تحقق یک انتخابات خوب، سالم و باشکوه در گرو التزام به اخلاق و رعایت مر قانون است که مردم را به مشارکت حداکثری جلب می‌کند.

وی از برگزاری یک همایش ویژه جهت تبیین بایدها و نبایدهای انتخاباتی خبر داد و گفت: در یک جلسه همایش با حضور همه کاندیداها و مسئولین ستادهای انتخاباتی و سایر اعضای نظارت و اجرای انتخابات همه مسائل قانونی مرتبط با انتخابات مطرح می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به سابقه درخشان استان یزد در برگزاری باشکوه انتخابات گذشته، اظهار داشت: استان یزد همواره از استان‌های برتر کشور در رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی بوده است.

وی به تأیید صلاحیت 66 درصدی نامزدهای انتخاباتی در استان اشاره کرد و گفت: فضای انتخاباتی استان برای یک رقابت سالم مهیا است و تأیید 66 درصدی نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی موید همین موضوع است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار