طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم همدان نزدیک به ۹ هزار واحد است.
کد خبر: ۸۲۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 05 February 2020
مدیرکل راه و شهرسازی همدان از آغاز دریافت مدارک و مستندات متقاضیان ثبت نام شده در طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، داریوش حسینی افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن که پیامک دریافت کرده‌اند، از امروز ۱۶ بهمن می‌توانند با مراجعه به این اداره کل و بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی مدارک خود را تکمیل و ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که برای تکمیل مدارک در تاریخ ۱۴ بهمن ماه پیامکی، دریافت نکرده‌اند، شرایط احراز مسکن اقدام ملی را ندارند.

حسینی عنوان کرد: متقاضیانی که پیامک دریافت نکردند، اگر اعتراضی دارند می‌توانند از یک تا ۱۰ اسفندماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و از چگونگی پیگیری اعتراض اطلاع پیدا کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان باید در هنگام مراجعه برای تکمیل مدارک، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (دو طرف) خود و افراد تحت تکفل خود، اصل مدارک احراز پنج سال سابقه سکونت، ارائه گواهی کفالت و لوح فشرده اسکن تمامی مدارک با فرمت jpg (حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت) را با خود همراه داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی همدان افزود: در مجموع ما برای ساخت سه هزار و ۵۳۶ واحد مسکونی در استان برنامه‌ریزی کردیم که در صورت اختصاص زمین، این آمار افزایش می‌یابد.

طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم همدان نزدیک به ۹ هزار واحد است.

بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ همدان با وسعت نزدیک به ۲۰ هزار کیلومتر مربع، حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تن جمعیت دارد و تراکم نسبی ۸۸ نفر در هر کیلومتر مربع، استان همدان را در ردیف یکی از پرتراکم‌ترین استان‌های کشور قرار داده‌است.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهر‌های کوچک ساخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار