کد خبر: ۸۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 06 February 2020
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط قومیتی، ارتباط های فامیلی، منفعت طلبی و قانون گریزی مهمترین دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان و به ویژه شهر یاسوج و حومه است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، سید حسین کاظمی روز چهارشنبه در نشست بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پیامد منفی این روابط و ارتباط ها نادیده گرفتن یا تخفیف مجازات ساخت و سازهای غیرمجاز در استان و به ویژه یاسوج و حومه از سوی برخی متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه است. 
وی افزود: صدور مجوزها و استعلام های ساخت و ساز در شهرداری یاسوج الکترونیکی می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری یاسوج تا یک ماه آینده این سامانه الکترونیکی را راه اندازی کند.
کاظمی عنوان کرد: یکی از نتایج مثبت راه اندازی این سامانه الکترونیکی کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج و حومه است.
وی ابراز داشت: مسؤولان شهرداری یاسوج با رعایت دقیق قانون و کنار گذاشتن هرگونه سهل انگاری یا کم کاری اقدام های اساسی در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر و حومه انجام دهند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت، کنترل و پیگیری مسؤولان شهرداری یاسوج برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر و حومه افزایش یافته و عزم و اراده آنان نیز راسخ تر شود.
کاظمی اظهار داشت: همکاری های مورد نیاز در این زمینه انجام و حمایت های لازم نیز از مسؤولان شهرداری یاسوج خواهد شد.   
وی افزود: مالکانی که در یاسوج و حومه ساختمان می سازند از آنان تعهد کتبی گرفته شود که در صورت ارتکاب هرگونه تخلف ساخت و ساز ملک آنها با رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ کهگیلویه و بویراحمد تخریب می شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جرایم لحاظ شده برای ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان و به ویژه یاسوج و حومه باید بازدارنده تر و پیشگیرانه تر شود.
کاظمی عنوان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج و حومه معضلات اساسی ایجاد کرده و در سال های آینده نیز سکونت در آن را با مشکل عمده مواجه می کند.   
وی ابراز داشت: مسؤولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکنون نهایت تعامل و همکاری در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در  این استان و به ویژه یاسوج و حومه را داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار