کد خبر: ۸۲۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ 08 February 2020
امام جمعه سرفاریاب گفت: از دیگر مشکلات سرفاریاب، نداشتن فضای ورزشی و مکان ورزشی برای جوانان منطقه است، منطقه ما هیچگونه فضای ورزشی ندارد که واقعاً جای غصه خوردن دارد .همچنین جاده آب حیات یک قتلگاه و کشتارگاه شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از چرام، حجت‌الاسلام سیدفرج الله پژمان صبح در حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات سرفاریاب مشکل طرح آب بران یعنی همان صحرای جمال الدین و سد شرابگرو را از جمله این مشکلات دانست و اظهار کرد: حدود ۹ سال است که این طرح(دشت جمال الدین)  راکد بوده و میلیاردها هزینه دولت و ملت زیر خاک خوابیده که انتظار داریم حتما احیا شود.
امام جمعه سرفاریاب ابراز کرد: سد شرابگرو هنوز بهره برداری از آن نشده پر شد و نیاز به لایروبی دارد.
وی به استخراج معادن ۴ گانه سرفاریاب نیز اشاره داشت و گفت: چهار معدن از منطقه سرفاریاب استخراج می شود که حدود یک ماه با وسیله شخصی توانستند از پای کوه تا نوک قله را جاده برده و استخراج کنند که ریالی از این چهار معدن هزینه منطقه سرفاریاب نمی شود.
حجت الاسلام پژمان به وضعیت نابسامان جاده سرفاریاب اشاره داشت و خاطرنشان کرد: جاده ای که با چه مکافات دولتمردان با نبود قیر و آسفالت توانستند بخشی از آن را آسفالت بریزند نابود شده است، این معادن هیچ استفاده ای که برای منطقه سرفاریاب ندارد، زیان و ضررهای زیادی هم ایجاد کرده است.
امام جمعه سرفاریاب ادامه داد: از دیگر مشکلات سرفاریاب، نداشتن فضای ورزشی و مکان ورزشی برای جوانان منطقه است، منطقه ما هیچگونه فضای ورزشی ندارد که واقعاً جای غصه خوردن دارد
همچنین جاده آب حیات یک قتلگاه و کشتارگاه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار