مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی ۱۵ زمین چمن مصنوعی در ۱۵ مناطقه کم برخوردار با حضور استاندار در استان کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 08 February 2020

کلنگ زنی ۱۵ زمین چمن مصنوعی در ۱۵ منطقه محروم کرمانشاه

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  با اشاره به آیین آغاز عملیات اجرایی ۱۵ زمین چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار کرمانشاه با حضور استاندار، اظهار داشت: این طرح با حمایت استانداری کرمانشاه و یک خانواده خیر کرمانشاهی انجام شده است. بنابر درخواست آموزش و پرورش مبنی بر استفاده از این زمین های چمن مصنوعی در مدارس تعدادی از آن در مدارس کلنگ زنی می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ۱۵ زمین چمن در ۱۵ منطقه مختلف محروم شهر کلنگ زنی می شود. مابقی چمن ها در اختیار شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان قرار می گیرد. چمن های مصنوعی موجود در مدارس برای استفاده دانش آموزان در تمامی مدارس و نیز استفاده مردم پس از تایم مدرسه خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: طرحی مبنی بر در اختیار گذاشتن تعدادی مدرسه از طرف آموزش و پرورش به اداره کل ورزش و جوانان برای تجهیز وسایل ورزشی در نظر گرفته شده که امیدواریم در شورای آموزش و پرورش و با حمایت های استاندار به تصویب برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار