تابناک گزارش می دهد
معاون توسعه مدیریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد خوزستان شد.
کد خبر: ۸۲۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ 08 February 2020

از اردبیل تا خوزستان/ افتتاح پروژه های اشتغالزایی کشور توسط یک کهگیلویه و بویر احمدیبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح چند طرح در حوزه اشتغال طی سفری دو روزه وارد خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار تابناک از خوزستان، غلامرضا پناه امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه، به منظور افتتاح چند پروژه در شهرهای آبادان و اندیمشک با استقبال ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از طریق فرودگاه آبادان وارد خوزستان شد.

پناه در بدو ورود ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص هدف سفر به خوزستان به خبرنگار تابناک گفت: این سفر به منظور بهره برداری از چند پروژه در حوزه اشتغال در شهرهای آبادان و اندیمشک، دیدار با همکاران و بررسی موضوعات مربوط به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه در این مجموعه انجام می‌شود.

به گزارش تابناک،دکتر غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته نیز برای افتتاح چندپروژه و تجلیل از کارآفرینان و نشست های مختلف به اردبیل سفر کرده بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
مندنی دلش خشه خان خرو بهش داده هی کوت ایکشه این نگارنده بنده خدا هم خوشحاله که پناه رفته چند تا روبان ببره اخه چه گیر تو میاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار