در روزهایی که تخلفات انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ تنوع به اوج خود رسیده است و در حوزه هایی مانند کهگیلویه تبلیغات و جنگ و جدل های فضای مجازی گاه به بیرون از این فضا و در دنیای واقعی نمود پیدا می کند ، برخی سخنان از برخی کاندیداها در رسانه های محلی تیتر شده اند که از لحاظ قانونی تخلف و احتمال ایجاد شرایطی خطرناک امنیتی را ترسیم می کند!
کد خبر: ۸۲۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵ 09 February 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیاسی ، پختگی سیاسی از جمله ملزومات فعالیت در حوزه سیاسی است که می تواند فرق بین یک سیاستمدار کم تجربه و سیاستمدار با تجربه را به خوبی عیان کند.
در روزهایی که تخلفات انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ تنوع به اوج خود رسیده است و در حوزه هایی مانند کهگیلویه تبلیغات و جنگ و جدل های فضای مجازی گاه به بیرون از این فضا و در دنیای واقعی نمود پیدا می کند ، برخی سخنان از برخی کاندیداها در رسانه های محلی تیتر شده اند که از لحاظ قانونی تخلف و احتمال ایجاد شرایطی خطرناک امنیتی را ترسیم می کند!
انتشار یک پیش بینی خطرناک از کاندیدای باسابقه کهگیلویه!
 
برخی رسانه های محلی استان در پوشش خبری از متینگ های انتخاباتی سید محمد موحد تیتری را منتشر می کنند که این کاندیدای کار کشته و با سابقه ! اعلام کرده است با اختلاف 20 هزار رای پیروز انتخابات پیش رو است!
 آنگونه که این سایت ها در متن خبر مربوط به این تیتر نوشته اند ،سید محمد موحد در جمع مردم روستای گچی شهرستان کهگیلویه، پایبندی به اخلاق را از اصول اولیه خود مطرح کرد.
وی اظهار کرد: معقتدم اگر امر دایر شود بین نتیجه انتخابات به نفع و اینکه خدای نکرده منجر به نا امنی شود، ترجیح میدهیم نا امنی نباشد.
وی تاکید کرد: عده ای چون احتمال می دهد قافیه  را باخته اند، ممکن است دست به تحرکاتی تنش زا بزنند؛ اما ما خود را موظف به رعایت اخلاق می‌دانیم.
موحد تصریح کرد: من زندگی خود را وقف خدمت کردم و تفاوت آرا در اعدادی که درخیال آقایان هست، نیست و قطعا بالای ۲۰ هزار رای خواهیم داشت.
انتشار یک روایت خطرناک از کاندیدای باسابقه کهگیلویه!

بیان چنین ادعای خطرناکی از سوی سیاستمدار با سابقه ای مانند سید محمد موحد بی شک یک اشتباه مهلک است چرا که تجربیات تلخ کشور از بیان چنین پیشگویی هایی هنوز در اذهان است و خسارات ناشی از آن پس از گذشت سالها گریبانگیر کشور است!
همه می دانند که اتفاقات تاسف برانگیز انتخابات سال 88 به دلیل ادعای پیروزی یکی از کاندیداها در حالی که هنوز انتخابات در جریان بود رخ داد !
این تجربیات تلخ و حساسیت انتخابات در استان ایجاب کرد تا طی چند هفته اخیر دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد به کرات و به شدت هشدار دهد که رسانه ها ، فضای مجازی و خود کاندیداها زیر نظر هستند و تخلفات آنان رصد می شود که در مقام عمل هم تاکنون برخوردهای قهری و بدون مماشات از طرف دستگاه قضایی با این متخلفان صورت گرفته است از جمله بازداشت مدیر و خبرنگار یک پایگاه خبری !
در خبر منتشره آمده بود :معاون دادستان یاسوج در امور فضای مجازی از بازداشت مُدیر و خبرنگار یکی از پایگاه های خبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
" ستار طالبی پور" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه یکی از پایگاه‌های خبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار تیتر و خبری جنجال آفرین سبب نگرانی مردم شده بود که آن تیتر و خبر مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بود.
وی با بیان اینکه با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته، این پایگاه خبری در زمانی این اقدام به انتشار این خبر کرده بود که هنوز تبلیغات انتخاباتی شروع نشده است، اظهارداشت: مُدیر و خبرنگار این پایگاه خبری براساس قانون بازداشت شده اند.(لازم به توضیح است دلیل اصلی این بازداشت به کار بردن تیتری با مضمون تیتر خبر سید محمد موحد بوده است . در آن خبر هم این سایت با نام بردن از یکی از کاندیداها  نوشته بود که این کاندیدا پیروز قطعی انتخابات است)
بنابر بیان کارشناسان قضایی ، هر چند برخورد قضایی با کاندیداهای متخلف تا پس از اتمام انتخابات مقدور نیست اما رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در روز شنبه 19 بهمن ماه گفته بود که تخلفات کاندیداها را به شورای نگهبان گزارش خواهد کرد .
همچنین رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام های غیرقانونی تهدید کننده سلامت و امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان از سوی داوطلبان یا هواداران آنها با مجازات سنگین دستگاه قضایی مواجه می شود.
لازم به توضیح است حوزه انتخابیه کهگیلویه ، یک بار شرایط بد امنیتی پس از انتخابات را تجربه کرده است و انتظار از کاندیداها و هواداران ان ها این است که بی جهت فضای احساسی و هیجانی در جامعه ایجاد نکنند و به جای پرداختن به مسائلی مانند آنچه که در مطلب بالا منتشر شد ، به بیان برنامه های خود بپردازند  تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و بدون دغدغه باشیم و البته از دستگاه های نظارتی هم انتظار می رود همانند آنچه که تاکنون انجام داده اند نسبت به اینگونه موضوعات هم تذکر جدی داده تا شاهد تکرار چنین تخلفات خطرناکی نباشیم .
تکمیلی
 متاسفانه همین مورد از طرف عدل هاشمی پور هم با چنین تیتری در رسانه ها منتشر شده است !
بنابر این گزارش نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست های انتخاباتی خود با حضور در جمع مردم روستای قیام از نزدیک با آنها سخن گفت.
هاشمی پور در پایان تاکید کرد؛ با اطلاعاتی که از حوزه انتخابیه دارم و به دلیل قدرشناسی مردم به دلیل کارهای عام المنفعه ای که در طول دوران نمایندگی انجام داده ام قطعا پیروز انتخابات خواهم بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نظر می رسد این دو کاندیدای مطرح حوزه چهار شهرستان کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، عطش زیادی برای سبقت گرفتن از همدیگر در انجام تخلفات انتخاباتی دارند.
 
انتشار یک پیش بینی خطرناک از کاندیدای باسابقه کهگیلویه! / سبقت در تخلف!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به خدا آقای موحد ازقبل تاالان رقیب مناسبی برای اصلاحات وسایر رقبا نبود وازپیش تعیین شد ه بود ودرتمامی ادوار بابداخلاقی ومتاسفانه ازبین رفتن تنی چند از همشهریان در حوزه ثلاث بویراحمد باعث رنجش وناراحتی بین اقوام جناح ها شد که این مسله ازدیر باز تاکنون بوده و هست ومی طلبد کسانی که حس خدمت دارند عرصه رابه این مردم وخطه محروم تنگ وتلخ. ننمایند.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
به نظر من نباید به ادم ورود به انتخابات میدادن .چون این ادم باعث بی نظمی و امنیت را به خطر میندازند.در دورهای قبلا که واسه انتخابات ثبت نامه کرده بود اینو نشون داد سهر را نا امن و خسارات زیادی وارد کرد به اماکن عمومی .و ابشون فقط همبن چهار سال هست هیچ چیز برایش مهم نیست.ایشان نظم و امنیت را به خطر میندازد.
پیش بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
90000(نود هزار) رای موحد و 70000(هفتاد هزار) رای عدل هاشمی پور 10000(ده هزار) رای دکتر نجات نیا رای مردم کهگیلویه بزرگ را کسب می کنند
حق شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
سردار هاشمی پور گفت در انتخابات پیروزم آیا این تخلف است؟ ولی حاج موحد وقتی میگه قطعاً با اختلاف ۲۰۰۰۰ رای برنده ام این جور پیش بینی و اظهار باعث ایجاد ذهنیت و تنش میشه .
( رسانه ها لطفا این روزها خدا را درنظر داشته باشید مطمئن باشید او شما را می بیند و رصد می کند ).
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
جواب تابناک رو انشاله بزارید بعد از انتخابات خبراش دارن رصد میشن .. بعد از پیروزی قاطع موحد انشاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
تهدید !!! کار خوبی نیست
والا ما فکر کردیم تابناک طرفدار موحده
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
هیچ .. نی تری کنی.
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
هیچ ...نی تری کنی.
چرام اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
هاشمی بااختلاف ۵تاده هزار برنده انتخابات است
چرام بابکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
هاشمی پیروز انتخابات هست.
علز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
موحدبازنده،نزدخداومردم است،اخلاق،نظم،وفا،صداقت وهمه چیزراباخته است،فقط تشنه قدرت منهای خدمت است
مرتضی مهنایی
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
آرا سردار هاشمی ۶۸۰۰۰وجناب موحد۶۱۰۰۰رای وجناب دهبانی ۱۵۰۰۰ و جناب نجات نیا ۶۰۰۰میباشد این حرف ماست و دردوم اسفند مشخص خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
بله با جمع آرایی که از بوشهر،آبادان،ماهشهر،امیدیه،آغاجاری،رامهرمز،جایزان و جولکی تا بهبهان سفارشی و با وعده و وعید برای موحد می آیند بایدم ایشون بگه با اختلاف 20 هزار رای برنده میشم. ای خاک بر سر ما که یه مشت .... و خوزستانی بخواهند برای کهگیلویه بزرگ تصمیم بگیرند.من تاکنون نظرم بر رای ندادن بود ولی با این حرکات و برنامه ها حتما در انتخابات شرکت میکنم و به سردار عدل هاشمی پور رای میدم.خواهشمند است از کسانیکه به هر نحو میتوانند مانع از این حرکات شوند و نگذارند از مناطق مختلف خوزستان کسانی برای رای دادن به کهگیلویه بزرگ وارد شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
از حیث مشارکتهای مردمی چون فقر و بیچارگی داد میزنه اول هستیم. انتخابات کهگیلویه بزرگ که با دادن پول باشه انتخابات نیست. بخدا قسم لیدرهای حاج محمد موحد با دادن پول در تمام نقاط شهری و روستایی چرام و دیگر مناطق با دادن پول رای مردم را می خریدند چیزی که نه من تنها بلکه جمع زیادی از مردم مستقیم میدیدند ...نه تنها چرام بلکه در همه مناطق تا دلتون بخاد دزدی شد. قطعا اگه آقای هاشمی هم از جیب مبارک خرج میکردند ورق بر میگشت. دقیقا با 20 هزار بالاتر موحد پیروز شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار