کد خبر: ۸۲۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 10 February 2020

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهل و چهارمین اورژانس ۱۱۵ استان در  منطقه کبگیان با محیط و امکانات مناسب و نیروی انسانی کافی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: امید است با افتتاح این پایگاه مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت و مردم در شرایطی که نیاز به خدمات اورژانسی دارند، مشکلات رفع و سلامت مردم تامین شود.

وی اذعان داشت: هزینه‌ای که صرف این مرکز شده حدود یک میلیارد تومان بود که امید است بتوانیم در محلی نزدیک به همین اورژانس یک پایگاه بالگرد را تاسیس نماییم تا در شرایطی که نیاز به خدمات اورژانس هوایی بود این امکان وجود داشته باشد و مردم به نحو احسن از امکانات استفاده نمایند.

دکتر یزدانپناه خاطرنشان کرد: ۲۵ نیرو برای این مرکز جذب و به صورت ثابت مستقر خواهند بود تا کمبود و تنبیهات تجهیزات نیز خریداری و تامین خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های امام جمعه، شورای شهر، بخشدار و مردم شریف چیتاب و حوزه کبگیان ابراز داشت: اورژانس باید در مکانی باشد که در کمترین زمان ممکن به افرادی که نیاز به خدمات دارند ارائه خدمت نماید و جاده این منطقه هم حدود ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر بود که تصادفات زیادی در اینجا رخ می داد به همین دلیل تصمیم گرفتیم که این مرکز را جایی راه اندازی کنیم که هم جاده را پوشش دهد هم مردم و روستاهای اطراف را.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: خدا را شاکریم که به کمک حوزه درمان، اورژانس و معاونت توسعه دانشگاه این امکان فراهم شد تا خدمات لازم را در خدمت مردم قرار دهیم.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ، هم در این آئین از همکاری ريیس و معاون پشتیبانی دانشگاه به جهت توجه به حوزه اورژانس تقدیر کرد.
محسن جلیل ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای اورژانس برای خدمات رسانی در این پایگاه جدید از تلاش های مسئولین محلی بخش کبگیان قدردانی کرد.
جلیل در پایان از نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی به جهت حمایت های همیشگی از اورژانس تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار