کد خبر: ۸۲۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ 10 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنگوی شورای اصلاحات شهرستان کهگیلویه از آخرین تصمیمات نشست شورای اصلاح طلبان کهگیلویه که امشب بیست و یکم بهمن برگزار شد خبر داد؛
فرشید عزیزی گفت : که این شورا در راستای بیانیه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور و با در نظر گرفتن شرایط سیاسی_اجتماعی شهرستان و با توجه به کمبود وقت و سختی شرایط نا برابر انتخابات در این دوره یعنی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لیست کاندیدا ارائه نمیدهد و از هیچ گزینه ای حمایت نمی کند.
وی همچنین بیان کرد : این عدم ارائه لیست از طرف این شورا(مجمع) بیانگر این نیست که کاندیداهای اصلاح طلب در صحنه نباشند بلکه هر کاندیدای اصلاح طلبی می تواند در ادامه انتخابات خود را به مردم معرفی کند.
فرشید عزیزی همچنین بیان کرد: طبق مصوبه امشب شورای اصلاحات شهرستان، احزاب اصلاح طلب شهرستان بصورت جداگانه میتوانند از کاندیدای اصلاح طلب مورد نظر خود حمایت کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
عزیزان خودتون را خسته نکنید شما فقط برای خودتون جلسه بگیرید و بیانیه بدهید ما اصلاح طلب ها خودمون میتونیم به کی رای بدهیم . همانطور که تا الان اکثراً انتخاب شون را کردند .
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
حقیر به عنوان یک اصلاح طلب خاطره خوبی ازبکی از کاندیدهای اخیر رقیب نخوبی برای اصلاحات نبودند که که با رجوع به وجدان خویش وعملکرد هرکدام از کاندیداها مذکور به دلسوز ترین رای بدهیم که شرمنده وجدان خویش نبوده وباطیف اصلاحات مسالمت آمیز وبرادرانه عقد اخوت داشته باشد ودر کنار ایشان احساس امنیت نماییم و خاطرات تلخ گذشته تکرار نشود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
به نظر می‌رسد هاشمی انسانی هست عملکرد خوب پرکار وبااحترام به تمامی اصلاحات ومردانش درخدمت مردم خواهد بود ولی موحد کارنامه ورقیب خوبی نبودند
مرتضی مهنایی
|
-
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
آرا سردار هاشمی ۶۸۰۰۰وجناب موحد۶۱۰۰۰رای وجناب دهبانی ۱۵۰۰۰ و جناب نجات نیا ۶۰۰۰میباشد این حرف ماست و دردوم اسفند مشخص خواهد شد.
زنده باد کهگیلویه بزرگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار