هشدار دوباره استاندار به مدیران
کد خبر: ۸۲۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸ 11 February 2020

سومین نشست هماهنگی و هم اندیشی رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات و دفتر شورای نگهبان با حضور اعضای ستاد انتخابات استان و به ریاست استاندار برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و  چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه خبرداد و گفت: همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در استان آماده است و مشکلی وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: این انتخابات زیبایی مضاعفی دارد که با دهه فجر پیوند خورده است و نمایش اقتدار ملت ایران است.

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان های ۸گانه استان تمام تمهیدات لازم را برای انتخابات بدون اشکال در نظر بگیرند.

کلانتری با تاکید بر اینکه انتخابات از آن مردم است و توسط خود مردم انجام می شود، بیان کرد: هیات های نظارت و اجرا از دل خود مردم  و اقشار مختلف مردم هستند و این معنای واقعی دموکراسی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد شائبه در خصوص ناظران ومجریان انتخابات، نامهربانی و کم لطفی در حق مردم است چرا که اعضای شعب، ناظرین، بازرسین، نمایندگان فرماندار و نمایندگان نامزدها از میان معتمدین و اقشار مختلف مردم انتخاب شده اند.

کلانتری به نشست با فرمانداران اشاره کرد و افزود: بارها هشدارها و تاکیدات لازم در خصوص اعلام بی طرفی از سوی فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات داده شد.

وی تصریح کرد: اجازه نخواهم داد حتی یک رای جابه جا شود و در این راه  از رای مردم صیانت و حفاظت می کنیم.

کلانتری عزل و برخورد جدی با برخی مدیران که تخلف انتخاباتی داشتند را از جمله مهم ترین اقدامات در این خصوص عنوان کرد.

وی به برخی هجمه ها، عملیات های روانی و غوغاسالاری های سازماندهی شده اشاره کرد و گفت: شائبه تخلف در انتخابات و ایجاد شبهه از سوی برخی افراد غیرمنصفانه و اهانت به مردم است.
تک تک آرا برای ما حکم ناموس را دارند

کلانتری ابراز کرد: تک تک آرا برای ما در حکم ناموس است و هر شخصی که پیروز این انتخابات باشد برای ما محترم است و هیچ تفاوتی ندارد.

وی تاکید کرد: هر مدیری امانتدار، بی طرف، صادقانه و مقتدرانه عمل کند خود را موظف به حمایت حداکثری از آن مدیر می دانم.


کلانتری افزود: ولی هر مدیری که تخلف کند و از ریل قانون خارج شود به شدت با وی برخورد خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رسالت ما این است که مردم یقین و باور داشته باشند که از آرای آنها حفاظت خواهد شد.

وی بیان کرد: ما در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب گام برمی داریم و آخرتمان را فدای دنیای کسی نمی کنیم و از هیچ شخص، گروه و طایفه ای حمایت نمی کنیم و همه را با یک چشم می بینیم.

وی خاطرنشان کرد: همه امکانات جهت پشتیبانی و تدارکات انتخابات آماده شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

کلانتری آموزش ناظران، مجریان، کاربران و بازرسین را ضروری دانست و تصریح کرد: اگر همه دنیا را برای من قباله کنند و سند بزنند اجازه نمی دهم که حتی یک رای به نفع کسی کم و یا زیاد شود و خط قرمز ما رعایت اخلاق، قانون، امانتداری و صداقت در برگزاری انتخابات سالم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار