کد خبر: ۸۲۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 11 February 2020
کاندیدای شاخص اصلاحات در کهگیلویه بزرگ تأیید صلاحیت شد! این خبری است که برخی سایت های محلی از لحظاتی پیش منتشر کرده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد لحظاتی پیش برخی سایت های محلی به نقل از رضا دهبانی پور نوشته اند : از سوی شورای محترم نگهبان تأیید صلاحیت شدم.
دهبانی پور در گفتگویی اضافه می کند: نامه تایید صلاحیتم از سوی وزارت کشور به بنده ابلاغ شده است.
دهبانی پور اظهار داشت: تا آخر در صحنه رقابت انتخابات باقی خواهم ماند.
لازم به توضیح است رضا دهبانی پور از داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی است که تاکنون صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان تایید نشده بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
درود بر برادران دیشموکی(بهمئی های سردسیری) که پیمان برادری خود را با بردران خود در ممبی و لیکک(بهمئی های گرمسیری) بستند و حفظ کردند تا اینبار موحد را به مجلس بفرستند و از برادرمان که امروز تایید صلاحیت شد عذر می خواهیم که دیر آمدید و ما نمی توانیم مهمان نور چشم مان موحد را که قبل از شما سر جایمان (منظور تشریف آوردند منزل های ما) تشریف آورد ناامید کنیم ( هر چند ایشان هم فرزندمان است )بلکه با قلبی پاک و نیت خالص به ایشان (موحد) رای می دهیم اگر توانستیم و زنده بودیم چهار سال آینده در خدمت برادر تازه تایید صلاحیت شده آن هم با توجه به شرایط رای خواهیم داد بنابراین از این طریق عذر ما را بپذیر.
مرتضی مهنایی
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
آرا سردار هاشمی ۶۸۰۰۰وجناب موحد۶۱۰۰۰رای وجناب دهبانی ۱۵۰۰۰ و جناب نجات نیا ۶۰۰۰میباشد این حرف ماست و دردوم اسفند مشخص خواهد شد.
زنده باد کهگیلویه بزرگ و سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار