امام جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر : انشالله با انتخاب اصلح نماینده ای به مجلس بفرستید که در نهایت شجاعت و عدالت خواهی متکی به اشخاص نباشد بلکه در پیگیری و حل مشکلاتتان خودش برای خود تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۸۲۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 11 February 2020

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در همایش مردم بخش کبگیان که بعد از راهپیمائی باشکوه 22 بهمن در مسجد جامع شهر چیتاب برگزار شد ضمن تشکر از حماسه حضور ملت گفت: هیمنه تثبیت تحکیم قدرت اصلی نظام در بیعتهای مجدد اینچنینی نظیر 22 بهمن های مردم با آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه است که دشمن را لرزان و حیران کرده است. 
وی افزود : وقتی وزیر ترسو و نادان رژیم صهیونیستی در اظهار نظری می گوید : ما در سوریه و امریکا در عراق ایران را کنترل می کنیم گویا از عین الاسد درس نگرفته و نمی داند اگر رهبرمان اجازه بدهد کمتر از 24 ساعت تلاویو و  و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد. 
علی وحدانی فر با اشاره به حضور باشکوه مردم هم گفت : این پاهایی که امروز در این سرما برای استقامت و تحکیم بیعت با نظام وَ ولایت با ندای مرگ بر آمریکا آمدند وَصلَهِ همان دستی هستند که در فرودگاه بغداد با تیر خصمانه امریکا بر زمین افتاده بود. 
وی خاطرنشان کرد : دلواپسان آمریکا که با شعار مرگ بر آمریکا دلدرد می گیرند بدانند : حماسه ملت در چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب همزمان با چله عروج سردار دلهایشان این شعار را به عمل تبدیل خواهدکرد و قطع به یقین زوال استعمار و استکبار به فجر ظهور متقارن خواهد شد. 
حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به نزدیک شدن به فصل انتخابات هم گفت : دشمنان داخلی و خارجی که با حماسه حضور امروز ملت به خود لرزیدند در حماسه سبز انتخابات این ملت بجای لرزش زانو خواهند زد.
وی خطاب به مردم بخش درباره انتخاب اصلح هم افزود : انشالله با انتخاب اصلح نماینده ای به مجلس بفرستید که در نهایت شجاعت و عدالت خواهی متکی به اشخاص نباشد بلکه در پیگیری و حل مشکلاتتان خودش برای خود تصمیم بگیرد.

پایان خبر:اسماعیل رسام
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار