مدیر کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:
در راستای گسترش تعامل با شرکای اجتماعی و شناسایی و بررسی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران و کارفرمایان، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با تیم کارشناسی از واحد تولیدی «مجتمع نان الهه گندم» یاسوج بازدید کردند.
کد خبر: ۸۲۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ 15 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید گفت: تداوم رشد و توسعه اقتصادی جامعه وابسته به تلاش های کارگران و نیروهای مولد کشور است و سازمان تامین اجتماعی همواره از این روند حمایت می کند.
 عباس نورمحمدی اظهار داشت: بخش عمده جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی را کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی تشکیل می دهند و این سازمان افتخار می کند که با ارایه خدمات متنوع بیمه ای و درمانی  از این تلاشگران عرصه تولید حمایت کند و سهمی در پشتیبانی از نیروهای مولد و تداوم رشد و توسعه اقتصادی کشور دارد.
 وی افزود: کارگران و کارفرمایان از مهمترین ذینفعان تامین اجتماعی به شمار می روند و این سازمان خود را متعهد به گسترش تعامل و همفکری و حمایت از آنان و هم چنین صیانت از منابع آن می داند.
نورمحمدی ضمن گفت و گو با مدیر و کارگران شاغل در این واحد تولیدی از تلاش آنان در راستای ارتقای سطح تولید و ارایه خدمت به مردم قدردانی کرد.
 مدیر مجتمع نان الهه گندم نیز گفت: سرمایه گذاران و کارآفرینان در شرایط اقتصادی کنونی به منظور تداوم فعالیت خود نیاز به حمایت دارند و حضور متولیان امور از جمله سازمان تامین اجتماعی باعث دلگرمی کارفرمایان و کارگران می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار