کد خبر: ۸۲۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 20 February 2020
فرماندار گچساران گفت: چهار نفر از از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت انصراف دادند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی خوان پایه روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نامزد های انتخاباتی که برای شرکت در رقابت سیاسی مجلس یازدهم ثبت نام کرده بود، با مراجعه به فرمانداری این شهرستان انصراف خود را اعلام کرد.
وی بیان کرد: ۹ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های گچساران و باشت تایید صلاحیت شده اند که با  انصراف "زهره فولادی وندا" ،"بهنام همتی"، "سید مجید حسینی" و "نوذر بزمی "   از ادامه حضور در این عرصه، هم اکنون  تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه به پنج نفر رسیده است.
خوان پایه اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات شایسته و باشکوه در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: برخلاف جو سازی منفی در مورد امنیت انتخابات، هم اکنون شور و شوق موجود در فضای شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت نشان از برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری در این منطقه را دارد.
خوان پایه ابراز کرد: تدارکات لازم برای ۲هزار و ۵۰۰ نیروی شعبه های اخذ رای، نیروهای خدماتی و پشتیبانی صورت گرفته است.
وی گفت: صبح امروز  تعرفه ها به اندازه کافی و متناسب با میزان آرای به صندوق ریخته شده ، و بعد ظهر امروز در اختیار نمایندگان فرمانداری در شعب و روسای شعب قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی و انتظامی لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در این شهرستان اتخاذ شده است.
خوان پایه گفت: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.
 یک نماینده با رای مردم از این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار