ساعاتی پیش شایعاتی در غضای مجازی دست به دست می شد که حکتیت از برکناری فرماندار بویراحمد داشت ! شایعات در پی تفسیر اشتباه از یک خبر بود !
کد خبر: ۸۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 21 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ساعاتی پیش شایعاتی در غضای مجازی دست به دست می شد که حکتیت از برکناری فرماندار بویراحمد داشت ! 
شایعات در پی تفسیر اشتباه از یک خبر بود !
در یکی از رسانه های محلی آمده بود : دکتر جمالی نماینده ویژه استاندار در نظارت مستقیم بر انتخابات بویراحمد شد.
در این خبر آمده بود : معاون سیاسی- امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ویژه استاندار در نظارت مستقیم بر انتخابات شهرستان های بویراحمد شد.

در ادامه خبر ذکر شده بود : بر اساس خبر منابع آگاه، خبر عزل فرماندار بویراحمد صحت ندارد ولی در راستای اطمینان بخشی به مردم و سلامت انتخابات به دستور استاندار، مسئولیت برگزاری انتخابات به دکتر جمالی تفویض گردیده است.
پس از درج این خبر فضای مجازی مملو از شایعه برکناری فرماندار شد که البته معاون سیاسی استاندار با حضور در فرمانداری بویراحمد و انجام مصاحبه این شایعه را تکذیب کرد.
شایعه برکناری فرمانداری بویراحمد و واقعیت ماجرا ! + فیلم
 
بنابراین گزارش معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با شایعه برکناری فرماندار بویراحمد توضیح داد.
احد جمالی افزود: فرماندار بویراحمد عزل و برکنار نشده است کار خود را در حال انجام دادن است.
وی اظهارکرد: بلکه بخاطر حساسیت و با توجه به اینکه نصف جمعیت استان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستند در حالی که کار ستاد انتخابات استان را انجام می‌دهم آمده ام که به فرماندار بویراحمد کمک کنم تا قضایا روان‌تر انجام شوند و راحت جوابگوی مردم باشیم.

فیلم توضیحات معاون سیاسی استاندار
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار