امام جمعه موقت شیراز با اشاره به حضور پرشور مردم گفت: با اشاره به حضور پرشور مردم تصریح کرد: امروز تمام دنیا نظاره‌گر حضور مردم و ملت ایران هستند، زیرا انتخابات آبروی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۲۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 22 February 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه امسال سال مهمی از نظر حضور مردم در عرصه‌های مختلف بوده است، اظهار داشت: از همان ابتدای سال در حوادث مختلف حضور مردم پررنگ بود و این حضور باشکوه در اتفاقاتی نظیر تشییع پیکر شهید سلیمانی و 22 بهمن به اوج خود رسید.

وی گفت: در شهادت تشییع پیکر شهید سلیمانی مردم نشان دادند که خادمین ملت را می‌شناسند و تلاش‌هایشان را فراموش نمی‌کنند، در راهپیمایی 22 بهمن نیز مردم ایران نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب هستند و در حمایت از رهبری هر جا نیاز باشد حضور می‌یابند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه امروز نیز حضور مردم موید ایستادگی و مقاومت مردم در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: مردم امروز آمدند تا به دشمن ثابت کنند که در کشوری زندگی می‌کنند که انتخاباتی آزاد دارند و آزادانه زندگی می‌کنند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه انتخابات یک رفراندوم است، بیان کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور خود ثابت می‌کنند که می‌توانند به اصلح‌ترین و شجاع‌ترین نامزد انتخاباتی خود رای بدهند.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم تصریح کرد: امروز تمام دنیا نظاره‌گر حضور مردم و ملت ایران هستند، زیرا انتخابات آبروی ملت ایران است.

امام جمعه موقت شیراز به شاخصه‌های یک نماینده خوب اشاره و خاطرنشان کرد: یک نماینده باید ویژگی‌هایی داشته باشد که از جمله آنها شجاعت، امانت‌داری و بی‌نیاز بودن از مال دنیا است و مردم هم کسی را انتخاب کنند که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

رضوی اردکانی بیان کرد: نماینده منتخب نیز باید از رأی خود دفاع کند، وقت را در حوزه انتخابی خود بگذراند و بر مشکلات مردم نظاره‌گرباشد برای آنها چاره‌جویی کند و راه حل ارائه دهد.

وی با اشاره به قوانین بانک‌ها و مشکلاتی که در حوزه اقتصادی ایجاد کرده است، تصریح کرد: نماینده‌ای که منتخب می‌شود باید بر اجرای صحیح قانون در امر بانکداری نظارت بیشتری داشته باشد تا بتواند با تصویب قانون‌های صحیح برای مشکلات تدبیر کند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به مسئولیت سنگین نمایندگی مجلس گفت: یک نماینده هم بر حسن اجرای قانون نظارت دارد و هم قانون‌گذار است باید با تحقیقات و دانش خود بتواند در مجلس ایفای نقش داشته باشد.

رضوی اردکانی تعداد نمایندگان استان فارس را یک ظرفیت دانست و اعلام کرد: باید از این ظرفیت استفاده کنیم و برای رفع مشکلات استان گام‌های مثبتی برداشته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار