رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان:
رضوانی با اشاره به افزایش روند مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای از بعدازظهر روز جمعه ،گفت: پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا ساعات پایانی اخذ رای ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 21 February 2020

سعید رضوانی روز جمعه در محل ستاد انتخابات استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمهیدات لازم برای حضور و مشارکت مردم در شعب اخذ رای از سوی این ستاد فراهم شده و از لحظات ابتدایی رای گیری، کار ثبت اطلاعات رای دهندگان توسط شعب آغاز شده است.

وی با اشاره به افزایش روند مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای از بعدازظهر روز جمعه ،گفت: پیش‌بینی می‌شود این شرایط تا ساعات پایانی اخذ رای ادامه داشته باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان در خصوص جزییات ثبت اطلاعات شعب ثابت و سیار، ادامه داد: کار ثبت اطلاعات با فرآیند الکترونیکی که وجود دارد در لحظات اولیه صورت می‌گیرد و اگر مشکلی در اتصال اینترنت وجود داشته باشد، سیستم‌های رای گیری اطلاعات را ذخیره‌سازی می‌کنند تا پس از دسترسی به شبکه اینترنت اطلاعات به روز رسانی شوند.

رضوانی در خصوص فعالیت رسانه‌ها برای پوشش حضور مردم خوزستان در پای صندوق‌های رای، نیز گفت: با هماهنگی‌ که با فرمانداری‌ شهرستان‌ها صورت گرفته، پوشش اخبار مربوط به انتخابات در سراسر خوزستان از ساعات اولیه صورت گرفته است.

وی یادامه داد: همچنین برخی از رسانه‌های خارجی در حال پوشش خبری حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شد.

۳۱۰ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان هستند.

بر اساس این گزارش، ۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار