کد خبر: ۸۲۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴ 24 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد : 

دوم اسفند ۹۸ ، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق های اخذ رای ، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه اول کشوری مشارکت ، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند .

حال نیروی انتظامی ؛ از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد، که با خلق این حماسه بزرگ ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود  افزودند،  خادمین خود در مجموعه انتظامی ، نظامی، امنیتی و قضایی را در برقراری آرامش و امنیت  و خلق این حماسه بزرگ، همراهی نمودند ؛ تقدیر و تشکر می نماید.

 لازم به ذکر است ؛ در تاریخ سوم اسفند ، در جشن خود جوش و مردمی کاندید منتخب شهرستانهای بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل شهرستان بویراحمد ،  افراد سودجو و فرصت طلب  با سوء استفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی ؛ باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی گردیدند که با انجام این عمل قبیح، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای داشتند .

 این حرکت از منظر اخلاقی ، عرفی، قانونی و ... ؛ محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ،  پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود که نتیجه و اقدام پلیس متعاقباً به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید. 

  تاکید می گردد ؛ چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سوء استفاده و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ های مشابه را داشته باشند ، این اقدام آنها یقیناً از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضایی ،  مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ هایی رقم خواهد زد . 

در پایان توصیه موکد می گردد : 

‌ انتشار چنین کلیپ هایی،  موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و کاری غیر انسانی است و مشکلات مضاعف روانی و ناامنی اجتماعی را در پی دارد. 

شهروندان محترم از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبر نادرست و غلط ، در شبکه‌های اجتماعی خودداری نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار