محمد هادی ارباب در گفتگو با تابناک:
رئیس شرکت های خدماتی در کرمانشاه گفت:برخی شرکت های خدماتی زیرزمینی با تبلیغ در فضای مجازی و سایت دیوار اقدام به اعزام کارگر و پرستار به منازل کرده که با توجه به غیرمجاز بودن این شرکت ها ممکن است این افراد اعزام شده سارق باشند.
کد خبر: ۸۲۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 09 March 2020

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  ضمن اشاره به ۳۵ شرکت خدمات رسان به منازل و ادارات اظهار داشت: فعالیت این شرکت ها اعزام پرستار و کارگر به منازل همشهریان و ادارات است لذا این ۳۵ واحد از سمت اتحادیه شرکت های خدماتی پروانه کسب دریافت کرده و نیروهای خود را به تایید اداره اماکن کرمانشاه رسانده است.

وی در ادامه افزود: برخی شرکت های خدماتی بدون مجوز و زیرزمینی با تبلیغ در فضای مجازی به ویژه سایت دیوار اقدام به اعزام پرستار و کارگر به منازل کرده اند. متاسفانه همشهریان از این شرکت ها استقبال کرده و این در صورتی است که نیروی این شرکت ها تایید صلاحیت فردی از طرف اماکن نداشته و امکان دارد سارق و یا قاتل باشند.

رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی با بیان اینکه همشهریان صرفا باید از طریق اتحادیه شرکت های خدماتی را انتخاب کنند خاطرنشان کرد: لیست تمامی واحدهای صنفی در رسته های مختلف از جمله شرکت های خدماتی دارای پروانه کسب در سامانه ایرانیان اصناف موجود است. مردم قبل از تماس با شرکت خدماتی و درخواست نیروی کارگر یا پرستار باید از داشتن پروانه کسب واحد مورد نظر اطمینان حاصل کرده تا امنیت جان و مال خود و اعضای خانوادشان را تضمین کنند.

ارباب در پایان گفت: همشهریان باید در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر نداشتن پروانه کسب شرکت خدماتی و یا عدم صلاحیت فردی کارگر و پرستار شرکت پروانه دار به این اتحادیه گزارش لازم را ارائه دهند تا مانع از وقوع حوادث ناخوشایند شویم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار