داریوش حسینی تصریح کرد: در مرحله قبل ۲۸۰۰ نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۴۰ درصد به علت نداشتن شرایط ریزش کردند.
کد خبر: ۸۳۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 10 March 2020
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ثبت نام در مرحله دوم طرح ملی مسکن استان تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد، گفت: در مرحله قبل ۲۸۰۰ همدانی در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند.

به گزارش ایسنا، حسینی اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و همه متقاضیان مسکن می‌توانند در سایت مسکن ملی ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله قبل ۲۸۰۰ نفر در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۴۰ درصد به علت نداشتن شرایط ریزش کردند.

وی افزود: در این مرحله محدودیتی وجود ندارد به طوریکه اگر مازاد بر ظرفیت استان ثبت نام شود بین متقاضیان قرعه کشی خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: متأهل بودن، نداشتن خانه توسط خود و همسر، خانه اولی بودن، پنج سال سکونت در شهر مورد نظر و سبز بودن فرم «ج» آن‌ها (استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی) از شروط لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.

به گزارش ایسنا، طرح «اقدام ملی تولید و عرضه مسکن» به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم همدان نزدیک به ۹۰۰۰ واحد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار