استمداد گروه جهادی انجمن جوانان لنده از مدیر عامل بنیاد علوی کشور؛
گروه جهادی انجمن جوانان شهرستان لنده طی نامه ای از مدیر عامل بنیاد علوی کشور درخواست کرد تا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه به آنها کمک شود.
کد خبر: ۸۳۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ 11 March 2020

گروه جهادی انجمن جوانان شهرستان لنده طی نامه ای از مدیر عامل بنیاد علوی کشور درخواست کرد تا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این منطقه به آنها کمک شود.

در این درخواست انجمن جوانان لنده آمده است؛

مدیر عامل نهاد انقلابی بنیاد علوی با سلام

همانگونه که مستحضرید مدتی است بیماری ویروس کرونا در سطح کشور و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده فراگیر شد و از آنجا که این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 24 هزار نفر در منطقه ایی محروم در جنوب کشور فاقد هرگونه بیمارستان و مراکز درمانی و محروم از ابتدای ترین وسایل در راستای پیشگیری از این ویروس میباشد، لذا انجمن جوانان شهرستان لنده با همکاری گروه جهادی شهدای مسجد جامع صاحب الزمان (عج) با هماهنگی دستگاه های متولی دست به اقدامات جهادی برای ضد عفونی کردن فضای عمومی و پر تردد شهر را زده و با توجه به اینکه در شرایط فعلی دچار کمبود امکانات از قبیل ماسک ، دستکش ، مواد ضدعفونی، مایعات شوینده، الکل، لباسگان ، تجهیزات و ماشین آلات برای ضد عفونی کردن محیط شهر هستیم نیازمند یاری آن نهاد انقلابی هستیم.
لازم به ذکر است کلیه اقدامات با هماهنگی فرمانداری‌، شبکه بهداشت و درمان، دفتر بنیاد علوی و سپاه پاسداران، نیروهای جهادی و مردمی صورت میگیرد.

در پایان به پیوست جدولی از وسایل مورد نیاز گروهای جهادی خدمتتان ارسال میگرد، خواهشمند است عنایت فرمایید همکاری لازم در این راستا بعمل آید. 

به نمایندگی از مردم شهرستان لنده از تمامی اقدامات این نهاد انقلابی در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم کمال قدردانی را بعمل می آوریم.

گروه جهادی انجمن جوانان لنده

مردم لنده محروم از مراکز درمانی و ابتدای ترین وسایل لازم برای پیشگیری از کرونا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار