توصیه های انتقادی استاندار به دانشگاه علوم پزشکی
کلانتری با تاکید بر اینکه باید همواره خود را برای بدترین شرایط آماده کنیم، اظهار داشت: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی برای شرایط خاص بیمارستان جایگزین در شهر یاسوج پیش بینی کند.
کد خبر: ۸۳۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 12 March 2020
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سپاه پاسداران ورودی های استان را با جدیت کنترل و با استقرار تیم های بهداشتی خطر ریسک ابتلاء و شیوع را کاهش دهند.

حسین کلانتری در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت:نظارت بر جایگاه های سوخت، نانوایی ها و اماکن پر تردد باید به صورت روزانه انجام و این نظارت ها باید تقویت و تشدید شود.
برای مقابله با ویروس کرونا نیروی تازه نفس جذب کنید / دسترسی راحت به اطلاعات مهیا شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ورودی های اصلی استان توسط تیم های هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران به صورت ۲۴ ساعته  و در ۳ شیفت کنترل می شود، عنوان کرد: می طلبد میزان کنترل ورودی اصفهان-یاسوج باتوجه به کثرت تردد در آن محور با نظارت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به افزایش تردد باتوجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی قرار داریم، بیان کرد: در این ایام باید با نظارت و کنترل بیشتر از شیوع این ویروس در استان جلوگیری کرد.

کلانتری با تاکید بر اینکه باید همواره خود را برای بدترین شرایط آماده کنیم، اظهار داشت: انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی برای شرایط خاص بیمارستان جایگزین در شهر یاسوج پیش بینی کند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی برای دسترسی راحت مردم به اطلاعات به روز در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا نسبت به راه اندازی سامانه مقابله با کرونا اقدام کند.

کلانتری عنوان کرد: در رابطه با بیماری کرونا چالش اصلی استان بازگشت خانواده هایی است که اصالتا اهل منطقه اند ولی به دلیل شغل، تحصیل و.. در استان های درگیر با بیماری کرونا ساکن هستند و اکنون قصد بازگشت دارند.

وی بیان کرد: البته ایستگاه های غربالگری فعال هستند و مراکز درمانی آنها آماده پذیرش و انجام اقدامات درمانی هستند.

کلانتری گفت: تقاضای اصلی ما این است که افراد قبل از آنکه با بستگانشان تماس بگیرند خودشان مراجعه کرده تا بررسی های لازم صورت گرفته و در صورت وجود علائم اقدامات پزشکی مورد نیاز انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلیه مناطق گردشگری، سیاحتی و توریستی و اقامتگاه های بوم گردی در استان تعطیل است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار