کد خبر: ۸۳۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ 14 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد  مسئول روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت : ثبت‌نام در آزمون كارشناسان رسمی دادگستری تا ساعت 24 روز 27 اسفند 1398 تمدید شد .

دانشفر افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده از سوی مرکز امور وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده با سازمان سنجش، آپلود مدارک تحصیلی و سابقه کار الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه نمایند. که در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

وی اظهار داشت : آزمون مذکور در روز جمعه ۹ خرداد سال 1399 بصورت غیرمتمرکز و در تمام استان‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان در استان خود آزمون می‌دهند و کلیه متقاضیان نیز می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز به نشانی www.23055.ir/porseman و عضویت در تالارگفتمان سوالات و موضوعات خود را پیرامون این آزمون مطرح نمایند و کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
تشکر وسپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار