کد خبر: ۸۳۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 14 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ،  جمعی از جوانان شهر یاسوج به صورت خودجوش با خرید گل و حضور در پلیس راه یاسوج_شیراز شرایط کنونی و عدم آمادگی پایتخت طبیعت ایران برای استقبال از مسافران را برای آن دسته از افرادی که قصد سفر به این استان را داشتند شرح و از آنها خواستند به شهرهایشان بازگردند.

رضا الله‌دادی یکی از این افراد به خبرنگار فارس  گفت: پایتخت طبیعت ایران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب همه ساله مقصد سفر جمعی کثیری از مسافران نوروزی بوده اما در سال جاری با توجه به گسترش ویروس کرونا و در راستای مقابله با این ویروس با اهداء شاخه گل از مسافران خواستیم به شهرهایشان بازگردند.

وی تصریح کرد: یاسوج با توجه به این شرایط به مانند سایر استان‌ها آمادگی پذیرش مسافر نوروزی را ندارند لذا به همه مسافران و گردشگران توصیه می‌کنیم بعد از ریشه‌کنی ویروس کرونا، در پایتخت طبیعت ایران آماده استقبال از آنها هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
این مسافرانی ک به توصیه رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خامنه ای توجه نمیکنن وباتوجه به شیوع بیماری وسفارشات اکید رهبر انقلاب و وزیر بهداشت که توصیه کردن سفر نرید ودر خانه بمانید توجه نمیکنن باید آتش به اختیار عمل بشه و باچماق وسنگ به استقبال این مسافران نادان واز خدا بی خبر بروند .گل را برای انسان میبرن نه برای حیوان زبان نفهم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار