کد خبر: ۸۳۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 14 March 2020
معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی کمپین هر دانش آموز یک سفیرسلامت با شعار نه به سفر، نه به دید وبازدید وسالم ماندن در خانه )در راستای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس جدید خبر داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد،سیده فریبا حسینی گفت: این کمپین با هدف استفاده از ظرفیت دانش آموزان سفیر سلامت جهت مشارکت و حضور فعال آنها برای پیشگیری از بیماری کرونا و گذراندن ایام تعطیل در خانه و با تاکید به والدین خود مبنی بر عدم انجام دید وبازدید و پرهیز از سفرهای نوروزی و ماندن در خانه ایجاد شده است
وی گفت : دانش آموزان هرسه دوره تحصیلی می توانند در مسابقه  بزرگ کمپین سفیران سلامت در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس  با مشخصه سفیران ( حمایل-کلاه-شال و... ) آثار هنری خود را در قالب ( عکس-پیام بهداشتی- نامه ای به کرونا ویروس- ضبط شعر با صدای سفیر سلامت- نقاشی- کلیپ کوتاه دانش آموزی-خاطره نویسی و... ) و با مراجعه به سایت دفتر آموزش وارتقای سلامت وزارت بهداشت و درمان به آدرس Lec.behdasht.qov.ir مراجعه و آثار خود را دراین سایت طبق دستور العمل موجود ارسال نمایند .
حسینی گفت:به 10 اثر برتر کشوری و10 اثر برتر استانی هم جوایزی اهداء خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار