شهرستان لنده؛
جوانان روستای مالملا به همراه دهیار و اعضای شورا و روحانیت منطقه با تشکیل ستاد مردمی اقدام جدی علیه ویروس کرونا را آغاز کردند
کد خبر: ۸۳۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ 14 March 2020

جوانان روستای مالملا به همراه دهیار و اعضای شورا و روحانیت منطقه با تشکیل ستاد مردمی اقدام جدی علیه ویروس کرونا را آغاز کردند.

اقدام جهادی اهالی روستای مالملا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا+تصاویرتابناک کهگیلویه و بویراحمد؛انسجام دهیاری و اعضای شورای اسلامی، فرمانده پایگاه بسیج، روحانیت روستا، دهیاری باعث شد برای چهارمین بار خیابان و معابر و همه منازل مسکونی گند زدایی و ضد عفونی شوند‌.

جعفر رئیس زاده عضو شورای اسلامی روستای مالملا ضمن تشکر از فرمانده بسیج و طلبه ی روستا و تلاش های دهیار محترم روستا اظهار داشت؛ هر کاری از عهده ی مجموعه ی شورا و دهیاری روستا برآید در جهت سلامتی ساکنین روستا دریغ نخواهند کرد.

وی افزود؛ در راستای اجرای پویش ملی در خانه بمانیم، دهیاری و شورای اسلامی روستا بصورت مجازی برای سلامتی اعضای روستا اعلام کردند که هر کاری بیرون از محدوده ی روستا داشته باشند بدون هیچگونه چشم داشتی انجام خواهند داد.

و همچنین طی اعلامیه ای از اهالی روستا که در بیرون از شهرستان شاغل و ساکن هستند درخواست کردند که حتی الامکان برای تعطیلات نوروز در خانه بمانند و فعلا به این روستا سفر نکنند.

ایشان در پایان از همکاری همه ی ساکنین نهایت سپاسگذاری را داشت و آرزوی سلامتی و گذر از بحران این ویروس را از خداوند منان خواستار شد.

اقدام جهادی اهالی روستای مالملا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا+تصاویر

اقدام جهادی اهالی روستای مالملا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا+تصاویر

اقدام جهادی اهالی روستای مالملا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا+تصاویر

اقدام جهادی اهالی روستای مالملا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا+تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
اکبر ترکی نماینده فریدن در مجلس گفت: اگر دارو به ایران نرسد کنترل کرونا دشوار می‌شود.

آقای ترکی،
هیچگاه دارو تحریم نبوده بلکه به دست مردم نمی‌رسد زیرا نظام کلپتوکرات‌مان می‌بلعد وظیفه شما آموزش سریع طرز تهیه تولید ساختن الکل طبی در منزل به مردم است.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار