آه و حسرت و تأسف و تأثر آنجایی بوده و هست که با هر اقدام سردار سازندگی در جهت رفع محرومیت و کمک به مردم، عرصه بر عده ای کوته بین و کم ظرفیت آنچنان تنگ می شد که یقه و گلو پاره می کردند که این پول ها از کجا می آیند و منبعش کجاست؟
کد خبر: ۸۳۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 15 March 2020
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی ، عمق محرومیت در کهگیلویه بزرگ و  ناکافی بودن اقدامات دولت جهت مرتفع نمودن مشکلات عدیده،ی مردم این دیار، سردار هاشمی پور را برآن داشت تا بر روال گذشته و بر اساس آنچه که در نطق های انتخاباتی اش در اسفند 94 بیان کرده بود با رعایت اولویت از ظرفیت انسان هایی که از دل بزرگ و توان مالی بالایی برخوردارند نهایت بهره را برده و توجه آنان را در جهت آبادانی به سمت کهگیلویه بزرگ جلب نماید.
《خیرین》هم آنانی که دل در گرو هم نوعان خویش دارند نیازمند پل ارتباطی مناسب هستند تا آستین همت بالا زده و در حوزه ها و تنگناهای مختلف به مدد مردم آمده و گامی در جهت رفاهشان بردارند.
حاج عدل با شناخت کاملی که از اقصی نقاط حوزه انتخابیه خویش  داشت از دیرباز این بستر را فراهم آورده بود و در کسوت نمایندگی آن را به اوج رساند و با احداث و تکمیل در عرصه های مختلف آموزش، فرهنگ، مساجد، حسینیه ها، اماکن مقدسه، بهداشت و درمان، ورزش، کشاورزی، تأمین آب شرب، سایر موارد مورد نیاز و مساعدت های فردی منشأ خدمات بسیار گردید به گونه ای که میلیاردها تومان پول و اعتبار روانه ی کهگیلویه بزرگ شد.
جای بسی خوشحالی و امیدواری است که درکوی و برزن هر شهرستان و منطقه و روستا که گام برداری اثری ماندگار از تلاشهای این مرد خستگی ناپذیر را مشاهده می نمایی.
اما آه و حسرت و تأسف و تأثر آنجایی بوده و هست که با هر اقدام سردار سازندگی در جهت رفع محرومیت و کمک به مردم، عرصه بر عده ای کوته بین و کم ظرفیت آنچنان تنگ می شد که یقه و گلو پاره می کردند که این پول ها از کجا می آیند و منبعش کجاست؟
در نهایت بی انصافی و دون صفتی این پولها را کثیف می شمردند و سبد رأیی و انتخاباتی!!!
معلوم بود که ترس شان از انتخابات است و مخاطره آینده ی شخصی شان!!! 
این بود که با تشکیل کمپین، به زعم باطل خویش در اندیشه ی شفاف سازی بر آمدند و خدمات خیرین را عوام فریبی خواندند!!!
انتخابات فرا رسید و به عینه دیدند که در جبهه مقابلشان دستی برای رای در جیب نمی رود.
نه خیری به میدان آمد و نه پیمانکاری و نه خود سردار هاشمی در این اندیشه بود.
گفتمان و مشاهدات مردم چیز دیگری شد و البته هرچه شد را به قضاوت وجدانهای بیدار می سپاریم و سرانجام کار را به باور ایمانی علاوه بر عقوبت دنیوی به یوم تبلئ السرائر موکول.
پسا انتخابات کرونا غالب شد و نه تنها تمام اذهان و افکار را درگیر بلکه تمام امکانات و تجهیزات را بسیج.
نماینده مردم در مجلس علاوه بر مطالبه گری و تأکید بر انجام وظیفه دولتمردان، استمداد از خیرین را نیز در پی گرفت و این بار چون گذشته  موفق به جلب نظر آنها و اخذ یک میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات و خرید مایحتاج شد.
اما این بار بر خلاف گذشته حس شفاف سازی شان گُل نکرد و به قول برخی تماشاچیان فوتبالی کلاغها خاموش شدند.
چرا که اگر جرأت و شهامت و شجاعت داشته باشند قاعدتا می بایست اعتراف به اشتباه در نوشتار و اقرار به جو سازی سازمان یافته شان بکنند و یا هم بر طبق عادت و دیکته از بالا همچنان مساعدت در کنترل کرونا از سوی هاشمی پور را سیاسی و انتخاباتی بنامند.
اما هاشمی پور همچنان به مردم می اندیشد و تلاش در جهت توسعه را افتخار.
باشد که منتخب مردم نیز فقط به توسعه بیندیشد و بر مدارش حرکت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار