با ارسال نامه ای صورت گرفت
اگرچه موضوع خودکشی در این منطقه سابقه کوتاهی دارد و اقداماتی در این رابطه نیز انجام شده است اما استمرار امر حاکی از ناکافی و ناموفق بودن آن برنامه ها است.
کد خبر: ۸۳۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴ 16 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات منطقه محروم دیشموک طی یک سال اخیر برجسته شدن موضوع خودکشی در این منطقه بوده است که برخی اقدامات هم در این زمینه صورت گرفت اما طی چند روز گذشته باز هم خبری از خودکشی در این منطقه منتشر شد . نماینده کهگیلویه ، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به استاندار خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد .
تن نامه عدل هاشمی خطاب به استاندار :
بسم  الله الرحمن الرحیم 

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد 
جناب آقای دکتر کلانتری
                                                    سلام علیکم
ابتدائاً لازم می دانم از بابت حسن نیت، درایت، تلاش شبانه روزی و پیگیری جنابعالی در مواجهه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی نمایم. 
امید است با حضور همه جانبه ی ادارات، سازمانها، نهادها به ویژه مجموعه ی علوم پزشکی و همکاری همه جانبه ی مردم، شاهد رفع کامل این بحران باشیم. ان شاءالله 
متاسفانه آنچه که امروز مزید نگرانی است و انتظار میرود به صورت ویژه، فوق العاده و جدی در دستور کار قرار گیرد موضوع خودکشی در منطقه دیشموک است.
یقین دارم در مدت حضور در استان به صداقت، شجاعت، دینداری، ولایتمداری و فرهنگ غنی، اصیل و ایلیاتیِ ایل غیور بهمئی بیش از پیش واقف شده اید.
اگرچه موضوع خودکشی در این منطقه سابقه کوتاهی دارد و اقداماتی در این رابطه نیز انجام شده است اما استمرار امر حاکی از ناکافی و ناموفق بودن آن برنامه ها از قبیل: حضور یک روزه ی مسئولی عالی رتبه در منطقه و یا تشکیل جلسه، سمینار، سخنرانی، ارسال دستورالعمل و بخشنامه است که نیازمند بازنگری، بررسی دقیق، مطالعه عمیق و بدون درنگ است که به طور قطع لزوم استفاده از هر امکان و ظرفیت میدانیِ دیگری را ضروری و اجتناب ناپذیر می نماید رجاء واثق دارم رسیدن به راه حل اثرگذار و قابل اجرای آسیب های اجتماعی در سایه ی اخلاق مداری، دلسوزی، حس انسان دوستانه، سابقه علمی و درایت جنابعالی و به فضل پروردگار ممکن و قابل تحقق می باشد.
جناب آقای دکتر کلانتری
بی صبرانه منتظر اقدامات عاجل در این زمینه و گزارش عملی آن به مردم هستم که ضمن امیدواری به انجام، یقین دارم نتیجه مثبت آن علاوه بر قرار گرفتن در زمره باقیات و صالحات، در قلوب پاک مردم نحیب استان کهگیلویه  و بویراحمد خاصه کهگیلویه بزرگ به یادگار خواهند ماند.
 من الله توفیق
۹۸/۱۲/۲۵             عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار