کد خبر: ۸۳۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 16 March 2020
شهردار دوگنبدان از تعطیلی مراسم‌ پایانی سال درآرامگاه بهشت زهرای گچساران به منظور پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی در آرامستان‌  دوگنبدان ممنوع شده است.
 وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و در جهت حفظ سلامت شهروندان تا اطلاع ثانوی تردد در آرامگاه دوگنبدان تعطیل به جز در موارد مربوط به تغسیل، تدفین و تکفین ممنوع است.
ظفری ابراز کرد: در این برهه حساس و برای شکست بیماری کرونا تنها حضور خویشاوندان نزدیک متوفی در مراسم تشییع و آرامستان‌ها مجاز است.
شهردار دوگنبدان عنوان کرد: این تصمیم بر اساس تصمیم شورای سلامت شهرستان گچساران مبنی بر ممنوعیت هر گونه تجمع جهت پیشگیری از گسترش و قطع زنجیره ویروس خطرناک کرونا گرفته شده است.
 ظفری تصریح کرد: افزود: با توجه به سنت زیارت اهل قبور در پنجشنبه و جمعه آخر سال به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا از شهروندان درخواست می‌شود از تجمع و حضور در محیط آرامستان‌ها خودداری کنند.
شهردار دوگنبدان با تاکید بر اینکه ضرورت دارد شهروندان نسبت به کم کردن ترددهای درون و برون شهری در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا اقدام کنند،خاطرنشان کرد: در خانه ماندن و عدم تشکیل اجتماعات انسانی به سلامت شدن جامعه کمک بسیاری خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار