استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه اطلاعات دقیق و اخبار موثق به مردم شد و تاکید کرد: با کسانی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند به طور قطع برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ 16 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست «رئیس جمهور» و با حضور اعضای هیئت دولت و استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست تصمیمات لازم در خصوص جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان و چگونگی آموزش آنها توسط صدا و سیما و آموزش و پرورش به صورت مجازی و غیر حضوری گرفته شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توصیه تمام متخصصان امر بر عملیاتی شدن شعار "در خانه بمانیم" است، عنوان کرد: هدف از این شعار و اجرای آن برای جلوگیری از شیوع و کنترل این ویروس در سطح جامعه است.
وی ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری مردم استان در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه های خود، گفت: انتظار می رود مردم اگر قوم یا بستگانی در خارج از استان دارند که در این ایام می خواهند وارد کهگیلویه و بویراحمد شوند از آنها بخواهند که تا پایان تعطیلات نوروزی در خانه های خود بمانند و به اینجا سفر نکنند تا انتقال دهنده این ویروس به مردم نباشند.
کلانتری با اشاره به اینکه برای مقابله با این ویروس از ظرفیت افراد مرجع، هنرمندان،رسانه ها، علما و ... استفاده کردیم تا بازگشت افراد به استان را به تعویق بیاندازیم، بیان کرد: از کمک و همراهی طیف وسیع اصناف و بازاریان که به صورت داوطلبانه و در راستای حفظ سلامتی مردم مغازه های خود را تعطیل کردند، تشکر و قدردانی می کنیم و امید است سایر عزیزانی که امکان رعایت پروتکل بهداشتی در محیط کاری آنها وجود ندارد نیز این حرکت را ادامه دهند.
وی تاکید کرد: اصنافی از جمله قصابان، صنف فروشندگان میوه و تره بار، نانوایی ها و.. که وجود آنها ضرورت دارد نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی بیش از پیش توجه و اقدام کنند و روزانه عملیات گندزدایی محیط کاری را انجام داده و کارکنان این مراکز باید به پوشش بهداشتی مجهز باشند.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: امید است بتوانیم این شرایط را با کم ترین هزینه پشت سر بگذاریم.
کلانتری از کادر درمانی بیمارستان های سراسر استان، کارکنان هلال احمر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، بسیج و ... که برای مقابله با این ویروس شبانه روزی پای کار هستند تقدیر و تشکر  کرد و افزود: زحمات اصحاب رسانه، اهل قلم، فعالان اجتماعی، سمن ها، فعالان فضای مجازی و...برای اطلاع رسانی شفاف به مردم برکسی پوشیده نیست و از همه تلاش های این عزیزان تشکر می کنیم.
وی خواستار ارائه اطلاعات دقیق و اخبار موثق به مردم شد و تاکید کرد: با کسانی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند به طور قطع برخورد خواهد شد.
کلانتری با بیان اینکه مردم در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارند، اظهارداشت: دولت از ظرفیت رسانه ها برای آگاهی بخشی بر مبنای واقعیت به مردم استفاده می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار