نشست خبری پایان سال فرماندار لنده؛
صبح امروز نشست خبری پایان سال فرماندار شهرستان لنده برگزار شد. در این نشست خبری موسوی ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف از تامین اعتبار برای چندین پروژه مهم دیگر از جمله جاده ی لنده به دهدشت (مسیر ملی پاتاوه-اصفهان) از سوی بنیاد علوی را داد.
کد خبر: ۸۳۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 17 March 2020

صبح امروز نشست خبری پایان سال فرماندار شهرستان لنده برگزار شد. در این نشست خبری موسوی ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف از تامین اعتبار برای چندین پروژه مهم دیگر از جمله جاده ی لنده به دهدشت (مسیر ملی پاتاوه-اصفهان) از سوی بنیاد علوی را داد.

از تقدیر فرماندار از عملکرد بنیاد علوی تا انتصاب مشاور رسانه ای و اعلام خبر اعتبار ۱۰ میلیاردی بنیاد با هدف احداث جاده لنده به دهدشت+تصویر

سید خدادوست موسوی با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه گفت؛ همراهی و همکاری یکسال گذشته خبرنگاران با مجموعه فرمانداری در نوع خود قابل تحسین است و انتظار داریم این ارتباط کماکان ادامه داشته باشد‌
 
وی افزود؛ در یکسال گذشته مشکلات و چالش های زیادی در سطح ملی داشتیم که بحث سیل و زلزله و وقایع بنزین در آبانماه، سقوط هواپیما و شهادت سردار سلیمانی و شهادت تعدادی از هموطنان در مراسم تشیع سردار و امروز نیز بیماری کرونا از جمله این اتفاقات بود.
 
وی گفت؛ خبرنگاری و کار رسانه ای بسیار سخت است و باید مشکلات ، انتقادات و چالش های جامعه را به مسئولان منتقل و از طرفی باید عملکرد دولت و نظام و حاکمیت را به مردم منتقل کنید.
موسوی تصریح کرد؛ پذیریش رسالت خبرنگاری باید همراه با امانت داری و مردم داری باشند و دوستان رسانه ای ما در حوزه های مختلف تعامل خوبی داشته اند و این همراهی و همکاری همراه با نقدهای بوده است که این نقدها در مسیر اصلاح و ساختن بوده است که قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد؛ انتقادهای سازنده و نقدهای منصفانه باعث تعالی و پیشرفت می شود ولی نقد های  تخریب کننده باعث تشویش اذهان عمومی می شود که خبرنگاران باید اگاهانه و بدور از جانب داری در مسیر کمک به توسعه منطقه قلم بزنند.

وی گفت با همه مشکلات و تحریم های موجود اقدمات و کارهای بزرکی در سطح کشور انجام گرفت اگر چه تحریم ها روند توسعه را کند و هزینه های بسیاری برای دولت و نظام داشت.
 
موسوی به محرومیت تاریخی منطقه اشاره و بیان داشت؛ انتخاب شهرستان ما به عنوان پایلوت محرومیت زدای از سوی بنیاد مستضعفان نشان از عمق محرومیت ها است که تلاش های خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته  ولی به دلیل عمق محرومیت به چشم نمی اید و حجم پروژه های جاری واقعا گویای این مدعاست.
 
وی با اشاره به روند روبه رشد و توسعه بخش های مختلف با جذب اعتبارات از محل های مختلف نیز گفت؛ بیش از 120 میلیارد تومان اعتبار در حوزه های آب، برق، گاز، راه، منابع طبیعی،مدارس و سایر حوزه ها در حال کار است که برخی ها از این پروژه ها به بهره برداری و بخشی کلنگ زنی بوده است. پروژه های که لنده را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است.
 
موسوی به پروژه مهم پل تراب اشاره و گفت؛ پل تراپ یکی از پروژه های تعطیل ما بود که با جذب اعتبار در سال جاری پیشرفت قایل قبولی همراه دارد.
 
وی گفت:در حوزه برق نیز شاهد ایستگاه با اعتبار ی افزون بر ۹۰ میلیارد تومان هستیم که مشکلات تاریخی برق این شهرستان را برای همیشه بر طرف خواهد شد.
 
فرماندار لنده بیان داشت؛ تامین آب شهرستان، پروژه ملی فاضلاب شهر لنده، پروژه گازرسانی به روستاهای قیام و توابع آن،  پروژه راه اندازی جاده لنده به خوزستان از جمله پروژه های مهم هستند که در با تکمیل و بهره برداری شاهد توسعه همجانبه خواهیم بود.
 
وی گفت:در بحث ورزش و پروژه های ورزشی شاهد احداث جندین پروژه چمن مصنوعی در سطح شهرستان هستیم تا با تکمیل آنان به همت بنیاد علوی گامی اساسی در راستای توسعه ورزش برداشته باشیم.
 
فرماندار موسوی عنوان کرد؛ اقدام ماندگاری دیگری که اتفاق افتاد، کمک بنیاد علوی در حوزه کشاورزی بود که در ماه های گذشته شاهد اجرا و احداث جادهای بین مزارع در سطح بیش از ۲ هزار هکتار بودیم.
 
فرماندار لنده در این بخش از سخنان خود به خروج از بن بست جاده ای اشاره ودر این راستا گفت؛ با تامین اعتبار از سوی بنیاد علوی ۴ و نیم کیلومتر از مسیر ارتباطی لنده به دهدشت و اتصال به جاده ملی پاتاوه-اصفهان عملیات اجرایی آن آغاز میشود. وی خاطر نشان کرد، برای این پروژه اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی از سوی بنیاد علوی در نظر گرفته شده است.

وی به سر فصل بهداشت و درمان اشارع و بیان داشت؛ موضوع عوارض بیمارستان و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای  قیام و راه اندازی سایت های مخابراتی با اعتبار ۷ میلیارد تومان و ارتقای بحث اینترنت شهرستان از ۳جی به ۴جی از اقدمات خوبی است که انجام گرفت.
 
وی گفت؛ در کنار پروژه های عمرانی ذکر شده، آسفالت جاده لنده به ایدنک و زیر سازی معابر روستایی و روشنایی ورودی شهر لنده نیز انجام گرفته است.

 موسوی همچنین از مجموعه شورا و شهرداری خواست تا از ظرفیت بنیاد علوی در راستای توسعه زیر ساخت های شهری استفاده شود که با طرح و برنامه های کاربردی این مهم تحقق می یابد.
 
وی به موضوع انتخبات نیز اشاره و گفت؛ انتخابات ما در سلامت و امنیت کامل برگزار شد که همراهی و همکاری خوب مردم و مسئولان در امر برگزاری باعث شد تا میزان رضایت مندی مردم نیز چندین برابر شود. در این راستا شاهد تقدیر و تشکر استاندارمحترم بودیم.
 
موسوی در ادامه گفت:تلاش های خوبی در سطح شهرستان برای مقابله با کرونا شکل گرفته است که مشارکت مردم و ادارات و گروه های جهادی باعث شد تا نسبت سایر جاها عملکرد بهتری داشتیم.
 
در پایان این نشست خبری مجید مرادی از خبرنگاران فعال لنده به عنوان مشاوره رسانه ای فرماندار شهرستان لنده انتخاب و از اصحاب رسانه تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دیارم قیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
الحق و الانصاف آقای موسوی با دلسوزی و عشق به مردم منطقه محروم لنده و بدور از حاشیه تا امروز خوب عمل کرد. ارتباط با جوانان و نخبگان، استفاده از ظرفیت بنیاد علوی و تمرکز بر پروژه های عمرانی به عقیده بنده مثمر ثمر بود در روند مدیریت ایشان
ناصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
عملکرد فرماندار لنده در بحث انتخابات عالی بود. یکی از بی حاشیه ترین حوزه ها این دوره شهرستان لنده بود
در بحث پیگیری پروژه های عمرانی میبینیم که چند ین پروژه راهداری در شهرستان لنده یا فعال هستند و یا خبر مناقصه آنان اعلام شد
جدول کشی #آسفالت در چندین روستای ما داره کازه میشه
ما که از ایشان و مجموعه تحت مدیریت راضی هستیم و انشالله خدا هم راضی است و لی خلق خدا راضی باشند
در پایان ضمن تشکر از اخداث زمین چمن مصنوعی انشالله این زمین که در حال حاضر فنس کشی آن هم اجرا شد دیگه جمع بشه
آخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
زیاد هم تعریف و تمجید الکی نکنیم. دولت تدبیر گور نداره که شما دنبال کفن باشید
بنی هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
با سلام.ضمن آرزوی توفیق روزافزون و تشکر از فرماندار محترم بابت عملکرد مثبت عمرانی،ورزش و.. شهرستان و برگزاری انتخاباتی سالم بدون از حاشیه،به جناب مجید مرادی فعال رسانه ای هم تبریک عرض میکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار