نامه کارشناس ارشد بهداشت به استاندار :
متاسفانه مشاهدات و مصاحبه‌های عینی در سطح شهر نشان از بی توجهی، تعصبات و تفکرات خام بسیاری از مردم در خصوص هشدارهای ویروس کروناست.
کد خبر: ۸۳۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 21 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ؛ ایمان شکیب‌خواه کارشناسی ارشد مدیریت بهداشت و درمان و کارشناس بهداشت و درمان در حوادث در نامه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است: استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
جناب آقای دکتر کلانتری؛ ضمن خداقوت و خسته نباشید محضر حضرتعالی و تقدیر فراوان از زحمات و مدیریت شما در استان.
متاسفانه مشاهدات و مصاحبه‌های عینی در سطح شهر نشان از بی توجهی، تعصبات و تفکرات خام بسیاری از مردم در خصوص هشدارهای ویروس کروناست.
بدتر از آن، اوج مسافرت‌ها به استان و تساهل و تسامح مراکز کنترل ورودی و خروجی های شهر نسبت به ورود تعداد زیادی از آنها، حاکی از وقوع بزرگترین بحران در آینده نزدیک در استان دارد.
از آن طرف عملکرد قابل قبول شما در استان از بدو ورود، بالخص برگزاری و مدیریت خوب انتخابات اخیر در استان، که هر دوره پر از حاشیه و چالش هایی بود، اعتماد و انتظار مردم استان را از حضرتعالی بسیار بالاتر برده و منتظر صدور حکم‌های مدیریتی بحران شما هستند.
در همین راستا تمهیداتی در خصوص جلوگیری از ورود مسافران به استان صورت گرفته اما جوابگو نبوده و موج سفرها به استان هر روز بیشتر از دیروز می شود.
لذا حقیر پیشنهاد می‌دهم در قالب یک مصوبه که از طریق رسانه های ملی و استانی هم اعلام شود، مصوب شود که جایگاه‌های سوخت عرضه بنزین به خودروهای با پلاک غیربومی و بشکه‌های آزاد را محدود کنند و بر این امر نیز، نظارت مستقیم و جدی صورت گیرد و در کنار آن، سیاست کنترل از مبدا را در خصوص خروج خودروهای بومی مصوب کنید و به پلاک‌های بومی مگر بر اساس ضرورت اجازه خروج از شهرها را بدهید. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار