با بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا وضعیت در شهرستان چرام به مرز هشدار رسید و این موضوع به صورت رسمی اعلام شد.
کد خبر: ۸۳۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 21 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای رسمی شیوع کرونا در استان ، اعلام شد که در شهرستان چرام 80 نفر به صورت خود قرنطینگی ، در خانه های خود تحت مراقبت قرار گرفتند . پس از مدتی اعلام مثبت بودن تست برخی از افراد مشکوک به کرونا وضعیت را در شهرستان کمی متفاوت تر کرد اما به نظر می رسد هسدارها جدی گرفته نشده ضمن اینکه ورود و خروج به مرکز این شهرستان یعنی شهر چرام بدون از هیچ گونه کنترلی صورت می گیرد.
کار به همین جا ختم نشد و کم کم مشخص شد این بی توجهی به هشدارها و عدم کنترل ورودی های شهر توسط مسئولین ، آثار خود را در افزایش مبتلایان نشان می دهد به گونه ای که اکنون این شهرستان پس از بویراحمد و کهگیلویه ، رتبه سوم مبتلایان با 10 نفر را به خود اختصاص داده است.
متاسفانه ضعف مفرط دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت کرونا در همه زمینه ها به گونه ای بوده است که معمولا آمار فضای مجازی دقیق تر از آمار این دانشگاه بوده است و البته در این بین شایعات هم بر روح و روان مردم تاثیر منفی می گذارد .
آنچه که امروز به صورت رسمی از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان آمار مبتلایان به کرونا اعلام شد ، 12 نفر بود که با احتساب افراد مبتلای امروز ، سهم شهرستان چرام در مجموع 10 نفر اعلام شد! آماری که مسئولان را به اعلام شرایط هشدار قانع کرد و ضمن اعلام رسمی در خبر سیمای دنا ، نیروهای بسیج را مجبور به گشتن در کوچه و خیابان و جار زدن وضعیت هشدار کرد.
بنابر گزارش میدانی خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ساعاتی پیش بلندگوها در کوچه و خیابان اعلام وضعیت هشدار کرده و از مردم می خواستند در خانه ها بمانند.
 
دانلود
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همچنین عصر امروز یکی از مسیرهای فرعی شهرستان چرام در منطقه نزدیک چشمه معروف کورسا به صورت کامل مسدود شده بود که البته مشخص نیست این اقدام از طرف اهالی روستاهای مسیر بوده است یا از طرف مسئولان دولتی !
 اعلام وضعیت هشدار در شهرستان چرام / انسداد فیزیکی یکی از مسیرهای فرعی منتهی به چرام + فیلم و تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار