کد خبر: ۸۳۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 22 March 2020
قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تا ساعت ۲۰ روز دوم فروردین‌ماه ۵۹۶ تن در بیمارستان‌های قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی ابرازه در گفت‌وگویی همچنین با اشاره به روند بهبود بیماران کرونایی استان در روز گذشته، افزود:  در دو شیفت صبح و عصر روز پنجشنبه ۸۴ نفر از مراکز درمانی مرخص شدند.
وی اضافه کرد: تست آزمایش کرونای ۲۰ نفر از مردم قم روز گذشته دوم فروردین‌ماه مثبت اعلام شد و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون آمار افراد مبتلا به کرونا که ثابت‌شده است به ۱۱۶۱ نفر رسیده است.
وی با جدی دانستن خطر ابتلا و شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: از همشهریان عزیز تقاضامندیم همچنان مسائل بهداشتی را رعایت کرده و قرنطینگی خانگی را جدی بگیرند.
کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۶۱۰ تن در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۵۵۶ تن به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۷ هزار و ۶۳۵ تن نیز بهبود یافته‌اند.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار