کد خبر: ۸۳۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 22 March 2020
شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران، برای كنترل و عدم انتشار ویروس كرونا، جاده ورودی شهرستان گچساران به سمت روستای سراب ننیز را مسدود کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با وجود هشدارهای پی‌در‌پی و اعمال محدودیت برای ورود مسافران به شهرستان گچساران، این مهم از سوی مسافران استان های دیگر رعایت نشده و هر روز شاهد حضور مسافران نوروزی از سراسر کشور به استان و شهرستان هستیم.
 
برهمین اساس شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در راستای آرامش بیشتر شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بنابر تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان، امروز (سوم اسفند) با مسدود کردن جاده ورودی به سمت روستای سراب ننیز و هدایت خودروهای ورودی به شهر از طرف جاده کمربندی دست به کار شد.
 
برپایه این گزارش؛ تعداد ۶ دستگاه انواع خودروهای سنگین جاده سازی شامل ( کمپرسی، لودر، گریدر و غلطک) با تعداد زیادی از پرسنل ترابری سنگین در حال زیرسازی و تسطیح قسمتی از جاده کمربندی نزدیک به دوراهی سد چم شیر است.
 
با آماده سازی این قسمت از جاده کمربندی، هدایت خودروهای غیربومی به سمت کمربندی تسهیل شده و از ورود این مسافران ناخوانده به شهر جلوگیری می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار