سفر به شهر توریستی سی سخت و شهرستان دنا ممنوع شد.
کد خبر: ۸۳۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 23 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا با بیان اینکه این شهرستان قطب گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد و دارای جاذبه های فراوان گردشگری شناخته شده در کشور است گفت: هر ساله در این ایام و فصل تابستان شاهد حضور گرشگران و مسافرین نوروزی در این شهرستان بودیم.
پناهی افزود: متاسفانه امسال با شیوع ویروس کرونا نمی توانیم پذیرای میهمانان نوروزی و هموطنانمان باشیم.
وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تمامی اقامتگاهها و مکانهای اسکان در این شهرستان تعطیل شده اند.
فرماندار دنا با بیان اینکه برای کنترل ورودی های این شهرستان دو ایستگاه غربالگری با همکاری شبکه بهداشت ، هلال احمر، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و گروه های مردمی در دو منطقه پل کتا و ورودی شهر سی سخت دایر شده است ادامه داد: چهار ایستگاه کنترل در ورودی روستاهای مبدا گردشگری ایجاد شده است.
پناهی گفت: وقتی که سفر کردن برای تمام کشور ممنوع شده دلیلی برای سفر به این شهرستان وجود ندارد و انشا اله با توان و امکانات بیشتری پس از نابودی کامل ویروس کرونا با کمال میل پذیرای هم وطنانمان در این شهرستان خواهیم بود.
ایلخانی پور بخشدار مرکزی شهرستان دنا هم در بازدید از منطقه گردشگری کوه گل گفت: از یک ماه گذشته ورودی این منطقه مسدود شده و اجازه ورود به هیچ گردشگری داده نخواهد شد.
فرد شهردار سی سخت هم از تعطیلی تمامی اماکن اسکان، رستورانها شهری و بین راهی شهرستان دنا خبر داد و گفت: برای مقابله با ویروس کرونا دو برنامه ساماندهی و چیدمان گروه های خودجوش مردمی برای مبارزه با این ویروس و شناسنامه دارکردن این گروه ها و دیگری استفاده از روانشناسان برای تبیین سیستمهای عاطفی و مشاوره ای در مقابل اخبار و شایعات منفی و نا امید کننده تدوین شده است.
سرپرست شبکه بهداشت دنا نیز گفت: در ایستگاه غربالگری دو نفر مامور مراقب بهداشتی و یک نفر پزشک ثابت به همراهی یک دستگاه آمبولانس مستقر کرده ایم.
پریسایی افزود: در ایستگاه های غربالگری مسافران با تب سنج لیزری و دستگاه پالسی اکسیمتر تست می شوند این افراد در صورت مشکوک بودن توسط پزشک معاینه و اگر نیاز شد به بیمارستان معین استان در یاسوج اعزام می شوند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار