وضعیت بوجود آمده باعث شد مدیران این شهرستان دست به اقدام زده و نهایتا رای به قرنطینه کامل این شهر دهند و اجرای آن را به برخی حوزه ها واگذار کنند.
کد خبر: ۸۳۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 24 March 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهرستان چرام با آمار 11 نفر مثبتی کرونا به نسبت جمعیت بیشترین درصد مبتلایان استان را به خود اختصاص داده است که در این مورد یک فوتی هم داشته است. وضعیت بوجود آمده باعث شد مدیران این شهرستان دست به اقدام زده و نهایتا رای به قرنطینه کامل این شهر دهند و اجرای آن را به برخی حوزه ها واگذار کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از قرنطینه کامل این شهرستان خبر داد و گفت: این تصمیم توسط شورای سلامت گرفته شده است.
علی جعفری‌فر ، افزود : این تصمیم در شورای سلامت ، شهرستان گرفته شد که چرام تا اطلاع بعدی دیگر ارتباط با دیگر شهرستان‌ها از جمله باشت و گچساران ندارد.
وی ادامه داد : پل نازمکان ، خیمند ، جاده ارتباطی شیخ حسین و روستای بردیان مسدود کامل شده اند و در منطقه القچین با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و هلال احمر ایستگاه غربالگری برپا شده و تنها ساکنان چرام حق ورود دارند.
جعفری‌فر با اشاره به اینکه 11 بیمار کرونایی در شهرستان چرام شناسایی شده که تاکنون یک مورد مرگ ثبت شده است، ادامه داد: اولین بیمار کرونایی در این شهرستان مسافری از قم بود که در روزهای اول بدون اینکه هنوز علائمی داشته باشد شناسایی و قرنطینه شد و به دیگر اعضای خانواده وی سرایت نکرد.
جعفری همچنین در خصوص
مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان چرام با اشاره به اینکه بیمار کرونایی فوت شده عمل قلب انجام داده بود، بیان کرد: 5 مورد از بیماران کرونایی قبل از نمایان شدن علائم شناسایی و قرنطینه شدند که همین امر سبب عدم ابتلای دیگر اعضای خانواده آنان شد.
جعفری‌فر خاطرنشان کرد: 4 محور ارتباطی شهرستان چرام شامل جاده باغچه سادات به چرام، باشت به چرام، گچساران به چرام و دهدشت به چرام مسدود و از ورود خودروهای پلاک‌ غیر بومی جلوگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار