نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است قانون در حوزه تولید تصویب شده و اکنون وقت نظارت است، درواقع قوانین باید بطور کامل اجرا شوند.
کد خبر: ۸۳۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 24 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در رابطه با نامگذاری سال ٩٩ به عنوان "جهش تولید" ازسوی مقام معظم رهبری، گفت: از آنجا که مقام معظم رهبری بر موضوع رونق تولید تاکید ویژه‌ای دارند، سالیان سال است به این موضوع می‌پردازند اما آنطور که باید به جهش و رونق تولیدی نرسیده‌ایم لذا باید با جدیت به جهش تولیدی پرداخته و با کمک بخش خصوصی و حذف بوروکراسی اداری در این مسیر گام برداشت.
نماینده کهکیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین باید تدبیر و برنامه‌ریزی برای رفع موانع پیش‌روی تولید بیشتر شود و همه به میدان بیایند. مجلس نیز نظارت خود را بیشتر کند چراکه قانون تصویب شده و اکنون وقت نظارت است، درواقع قوانین باید ضمانت اجرایی پیدا کنند.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات با پشتکار و اراده حل خواهند شد، افزود: کارفرمایان و وزارتخانه‌ها باید پای کار بیایند و پتروشیمی‌ها به واحدهای تولیدی پایین‌دستی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه این واحدها توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند این در حالی است که بوروکراسی اداری کمر بخش خصوصی را خم کرده و چند سال باید برای گرفتن مجوزهای اولیه دوندگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار