کد خبر: ۸۳۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 24 March 2020
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به 24هزار و 811 تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای 1762 مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، 122 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به 1934تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه 8931 تن بهبود یافته‌اند.

وی با تاکید بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشت کارمندان به ادارات گفت: بر اساس این مصوبه تنها یک سوم کارمندان به صورت شیفت در محل کار حضور خواهند یافت تا امورات به انجام برسد.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار