استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
استاندار کهگیلویه و بویراحمد : یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شخصا هر ۲۴ ساعت یک بار گزارشی شفاف و دقیق از آخرین وضعیت بیماری کرونا را در اختیار مردم عزیز قرار دهد.
کد خبر: ۸۳۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 24 March 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست «رئیس جمهور» و با حضور اعضای  ستاد ملی و استانداران سراسر کشور برگزار شد گفت: کهگیلویه وبویراحمد با ۹۲ درصد مشارکت در سامانه سلامت در غربالگری کووید ۱۹ اولین استان در کشور است.

وی اظهار داشت: این طرح محوری در ۱۶ مرکز که ۱۲ مرکز دو شیفت و ۱۶ ساعته و چهار مرکز سه شیفیت و ۲۴ ساعته  می باشد در حال اجراست.
استاندار تصریح کرد: با دو اقدام مهم انجام بیشتر تست های کرونایی در استان و اجرای طرح غربالگری سلامت که در استان انجام می گیرد، این دو اقدام مهم برای کنترل و شکست زنجیره این بیماری بسیار موثر است و قطعا خروجی آن نیز بیماریابی بیشتری خواهد بود.
حسین کلانتری با تقدیر و تشکر از حوزه بهداشت و درمان است ابراز داشت: پیگیری و تلاش های زیادی به عمل آمد تا حوزه پزشکی و درمانی استان که ایثارگرانه فعالیت می کنند به لحاظ تجهیزات و امکانات لازم پزشکی تامین شدند و اکنون در این رابطه دغدغه ای نداریم.
استاندار یادآور شد: دستگاه سی تی اسکن تا هفته آینده راه اندازی می شود. 
وی به هر اقدام سازنده ای برای قطع زنجیره بیماری کووید ۱۹ در استان تاکید کرد و گفت: کنترل ترددها و افزایش غربالگری، رعایت توصیه های بهداشتی، کاهش ارتباطات اجتماعی توجه به پروتکل های بهداشتی، توجه به پویش در خانه بمانید، اجرای مصوبات جلسات مدیریت و کنترل کرونا در سطح ملی و استانی، استان ما را به شرایط بهتری که اکنون در کشور داریم نگه خواهد داشت و به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک خواهد کرد.
وی تاکید کرد: یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شخصا هر ۲۴ ساعت یک بار در استودیو سلامت صدا و سیما حضور یابد و گزارشی شفاف و دقیق از آخرین وضعیت بیماری کرونا را در اختیار مردم عزیز قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار