سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عصر دیروز 5فرودین ماه از مکان های گردشگری شهرستان بهمئی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۳۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 26 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد،مجید صفائی در این بازدید با اشاره به اینکه تمام مکان های گردشگری شهرستان بهمئی تعطیل است،گفت: تا بعد از شکست کرونا شهرستان بهمئی همانند دیگر نقاط استن پذیرای هیچ مسافری نخواهد بود.
او با شاره به پروژهای نیمه تمام در شهرستان بهمئی،گفت: برای تکمیل پروژه های گردشگری شهرستان بهمئی دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اردگاه گردشگری تنگ ماغر و اردوگاه منطقه گردشگری برم الوان از مهم ترین پروژه های گردشگری در این شهرستان است،اظهارکرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 50درصد است که امیدواریم با جذب اعتبارات ملی و استانی بتوانیم تا پایان سال 99این پروژه به بهره برداری برسد.
صفائی به ظرفیت های گردشگری شهرستان بهمئی نیز اشاره کرد و گفت: تنگ سروک با سنگ نوشته‌های دوره الیمایی(اشکانی)، تنگ ماغر با پوشش گیاهی و آب و هوای دلپذیر، دریاچه برم الوان با طبیعتی زیبا و بارگاه زیارتی امام زادگان سید اسدالله و سید ابراهیم و امامزاده بابا احمد با معماری های کم نظیر از جمله پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این منطقه به شمار می آیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار