پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تن افزایش یافت این در حالی است که آمار مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین ماه 4 نفر است.
کد خبر: ۸۳۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 26 March 2020
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تن افزایش یافت این در حالی است که آمار مبتلایان در کهگیلویه و بویراحمد در هفتم فروردین ماه 4 نفر است.

به گزارش «تابناک کهگیلویه و بویراحمد»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۳۸۹ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران / کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین 7 کرونا 0

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۲۳۴ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۰۴۵۷ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۷۴۶ نفر از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی و دعای خیر شما بهبود پیدا کنند.

وی در ادامه با تاکید بر عبور میزان مشارکت مردم در طرح بسیج مقابله با کرونا از عدد ۵۰ میلیون نفر گفت: از همه مردم چه آن‌هایی که قبلا در سامانه سلامت ثبت نام کرده بودند و حالا علایم و نشانه‌های شبه آنفلوانزا یا شبه کرونا دارند و چه آن‌هایی که ثبت نام نکرده و به بسیج ملی مقابله با کرونا نپیوسته اند می‌خواهم که به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و در آن ثبت نام کنند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر از این بحران عبور کرده و کرونا را شکست دهیم.
 برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
 
کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین 7 کرونا 4
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تازه ترین آمار مبتلایه به کرونا ویروس را در هفتمین روز از فروردین ماه ۹۹ اعلام کرد.
دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه ۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: تاکنون۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده و تحت درمان قرار گرفته اند.
وی اظهارکرد: امروز یک بیمار مبتلا به کرونا نیز با وجود تلاش های کادر درمانی فوت و شمار قربانیان کرونا ویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶ نفر افزایش یافت.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر یزدانپناه بیان کرد: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار