فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد : لازم است برای آگاهی و اطلاع مردم عزیز استان مان و همچنین مسافران ، نکاتی به سمع و نظر برسد .
کد خبر: ۸۳۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 26 March 2020



به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سردار "مهدی انصاری" ؛ گفت : در راستای پیاده سازی تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا،  پلیس استان همزمان با سایر استان ها از صبح جمعه ۸ / ۱ / ۹۹ ، طرح کنترل تردد خودروها در مدخل ورودی و خروجی شهرهای استان و همچنین کنترل بازار و صنوف را با اهتمام و جدیت هرچه تمام تر اجرا می نماید . 

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به پایگاه خبری پلیس گفت : لازم است برای آگاهی و اطلاع مردم عزیز استان مان و همچنین مسافران ،  نکاتی به سمع و نظر برسد . 

سردار انصاری خاطر نشان کرد : نظر به اینکه کنترل ورودی به شهرها و همچنین درون شهرها از مطالبات مردم عزیز استانمان بوده ، فلذا پلیس به این مطالبه به حق مردم پاسخ و بنا دارد : 

 ۱ - نسبت به ورود خودروهای پلاک غیر استان به درون استانمان جلوگیری و در صورتی که راننده اظهار دارد اهل استان کهگیلویه و بویراحمد هستم : می بایست کارت ملی خود را ارائه تا پس از مطابقت با پلاک خودرو و اثبات اصالت اجازه ورود داده شود.

 ۲ - در صورت مشاهده هرگونه خودرو دارای پلاک غیر استان در سطح شهرها ( مسافر ) ، پلیس وظیفه دارد ؛ نسبت به هدایت و خارج کردن وسیله نقلیه به خارج استان اقدام،  در صورت مقاومت از طریق راننده یا سرنشینان، به عنوان تخلف و سرپیچی از دستور پلیس ، خودروی آنها برای مدت یک ماه توقیف و مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی اعمال می گردد.

 ۳- صنوف غیر ضرور که باید تعطیل شوند تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند و واحدهای صنفی متخلف نیز پلمپ می شوند. 

 ۴ - علاوه بر شعار در خانه بمانیم می خواهیم بگوییم به خانه برگردید ( منظور هم استانی هایی هستند که به مسافرت رفته اند) 

 ۵ - با توجه به اینکه در سنوات گذشته، مردم عزیز استان ، برای استفاده از طبیعت در روز سیزده بدر از خانه خارج می شدند و به تفرجگاه ها و نقاط دیدنی استان سفر می کردند اعلام می گردد ؛ امسال به دلیل وضعیت پیش آمده ( بیماری کرونا )  اجازه رفتن به سیزده بدر داده نخواهد شد و خروج از شهر ها در آن روز ممنوع می باشد ، تا اینکه انشاالله با ریشه کن کردن این ویروس ، فرصت دیگر حاصل و شهروندان عزیز استانمان مجدداً از طبیعت خوب و خدادادی استان  بهره ببرند. 

 ۶- با توجه به به اینکه اجرای جدی این طرح ، از مطالبات به حق مردم بوده ، مستلزم مشارکت مردم است ؛ لذا از مردم عزیز نوع دوست و متعهد استانمان ، استدعا دارم؛  برای اجرای هر چه بهتر، با پلیس استان همانند گذشته همکاری لازم را به عمل آورند، انشاالله....

به امید از بین رفتن این ویروس منحوس از استان ، کشور عزیزمان ایران و همه نقاط عالم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
درود سردار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار