پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۵ هزار و ۴۰۸ تن افزایش یافت این در حالی است که آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در روز نهم فروردین 11 نفر افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۳۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 28 March 2020

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۵ هزار و ۴۰۸ تن افزایش یافت این در حالی است که آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در روز نهم فروردین 11 نفر افزایش داشته است.


به گزارش «تابناک کهگیلویه و بویراحمد »؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۳۰۷۶ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران / کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین 9 ، کرونا 11


جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۵۱۷ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۱۶۷۹ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۲۰۶ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی و دعای خیر شما بهبود پیدا کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه از خود اظهاری بیش از ۵۷ میلیون نفر از هموطنانمان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و سامانه salamat.gov.ir خبر داد و گفت: از آن‌هایی که موفق به ثبت نام در این سامانه نشده اند، تقاضا می‌کنیم به بسیج ملی مقابله با کرونا بپیوندند که نتیجه آن را این روز‌ها به نوعی از افزایش شمار بیمارانی که شناسایی می‌شوند هم شاهد هستیم.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.

کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین 9 ، کرونا 11
در نهمین روز از فروردین ماه 99، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا ویروس در استان را اعلام نمود.
دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به اینکه 11 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: با این موارد جدید تعداد مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 119 بیمار رسید.
وی خاطر نشان کرد:  متاسفانه  شمار قربانیان کرونا ویروس در استان به 7 نفر افزایش یافت.

یزدان‌پناه با اشاره به تفکیک بیماران مبتلا به کروناویروس در استان یادآور شد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در سطح استان ۶۰ مورد در بویراحمد، ۲۰ مورد در کهگیلویه، ۱۸ مورد در چرام، ۱۲ مورد در گچساران، ۷ مورد در دنا و ۲ مورد در باشت شناسایی شده اند.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه بیمار فوت شده از پرستاران خدوم و بازنشسته بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بود، اظهار داشت: این ضایعه دردناک را به همه خانواده محترم شکیبایی، همکارانمان دانشگاه علوم پزشکی استان و بخصوص جامعه پرستاری تسلیت گفته و از خداوند متعال  برای آن مرحوم عزیز، علو درجات مسئلت می‌نمایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار