مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد گفت : ازابتدای شروع طرح تب سنجی تا به امروز 8 فروردین ماه 99031سرنشین مورد بررسی پایش و تب سنجی قرار گرفت .
کد خبر: ۸۳۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 28 March 2020







به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد؛ سیدامان الله جهانبین افزود : ازتاریخ 17 اسفندماه تاکنون  99031نفر در مبادیهای ورودی توسط تیم های تب سنجی  جمعیت هلال احمر مورد پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی جهت پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفتند.

جهانبین با اشاره به حضور تیم های تب سنجی در ۱۰ ایستگاه بازرسی طرح سلامت بیان کرد: همزمان با شیوع و گسترش کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 17 اسفند ماه ۹۸، تیم های تب سنجی  جمعیت هلال احمر در محورهای خروجی و ورودی استان  استقرار یافتند که باهمکاری سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی بصورت 24 ساعته مشغول فعالیت می باشند.
جهانبین هدف تیم های تب سنجی جمعیت  را پایش، تب سنجی ، هشدار و اطلاع رسانی دانست و گفت : نیروی های امدادی و ستادی با حضور در ۱۰ نقطه استان نسبت به پایش تب سنجی، هشدار و اطلاع رسانی بیش از 99031 سرنشین اقدام کردند و تعداد 33 نفر دارای علائم تب بالاد بودند که در پست های  غربالگری شناسایی و پس از بررسی لازم این تعداد به مراکز درمانی انتقال داده شدند .

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به حضور فعالانه جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح پایش و تب سنجی، در ۱۰ منطقه روزانه 97نفر از نیروهای داوطلب و ستادی با 22 دستگاه خودروی امدادی وامبولانس  در مبادی خروجی و ورودی استان  ودیگر  شهرستانها حضور فعال داشته اند و به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی میباشند ،.

جهانبین گفت : 4800 نفر از مردم در قالب 650 خانوار در طرح توزیع اقلام بهداشتی از خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، بهره مند شدند.
وی افزود : با شیوع و گسترش کرونا در استان که از تاریخ 17 اسفند ماه سال گذشته تا امروز، 4800نفر از خدمات مذکور بهره مند شدند که در این راستا ماسک به تعداد 2735عدد، دستکش 2736 جفت، ژل و مایع ضدعفونی  157بسته .مایع شوینده 214لیتر بین مردم توزیع گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت طرح بازرسی سلامت همزمان با سراسر کشور در ۱۰ ایستگاه پایش و غربالکری یادآور شد : این طرح در یاسوج ، سی سخت ، گچساران ،دهدشت ، چرام ، لنده ، باشت و با حضور امدادگران و نجاتگران و داوطلبین جوان جمعیت هلال احمر و  نیروی انتظامی ، شبانه روز مستقر و نسبت به تب سنجی ، پایش و غربالگری خودروها اقدام خواهند کرد که در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری ، فرد مورد نظر با هماهنگی مراکز بهداشتی  انتقال داده می شود .
تصاویر تکمیلی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار