کد خبر: ۸۳۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 29 March 2020
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای اقدام های کنترلی و نبود سفرهای نوروزی از سوی مردم حدود ۶۷ درصد میزان تصادفات در ایام نوروز امسال ( از ۲۵ اسفند ۹۸ تاکنون) و تصادفات منجر به فوت نسبت به پارسال حدود ۷۵ درصد داشته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار مهدی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس پایش روزانه توسط پلیس راه استان میانگین ورود و تردد روزانه خودرو در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۰۰ مورد گزارش شده است.
وی افزود: با توجه به ضرورت جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا تمهیدات و تدابیر جدی تری ظرف روزهای آینده در جاده های ارتباطی و جاده های ورودی استان انجام می شود.
 فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای محدودیت های ترافیکی و کنترل مبادی ورودی در جاده های استان و همچنین هشدارهای مسئولان برای در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضرور علاوه بر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منافع دیگری نیز همچون کاهش تصادفات و حفظ جان مردم در برداشته است.
سردار انصاری تاکید کرد: هرچه همراهی و مشارکت مردم در امر مقابله و کنترل این بیماری بیشتر باشد، خروجی اقدام ها و ماموریت های پلیس و دیگر متولیان امر در بخش های مختلف نیز تاثیرگذارتر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار