دبیر شورای شهر یاسوج بیان کرد :
دبیر شورای شهر یاسوج از بی توجهی شهردار یاسوج به وضعیت شهر در روزهای شیوع کرونا انتقاد کرد و خواستار حضور وی در محل کار و مدیریت اوضاع شد.
کد خبر: ۸۳۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱ 30 March 2020

دبیر شورای شهر یاسوج از بی توجهی شهردار یاسوج به وضعیت شهر در روزهای شیوع کرونا انتقاد کرد و خواستار حضور وی در محل کار و مدیریت اوضاع شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرشاد نگین تاجی افزود : متاسفانه شهردار یاسوج چند روز قبل از عید تا همین چند روز پیش در محل کار خود حاضر نبوده است.
نگین تاجی ادامه داد : شیوع ویروس کرونا مسئولیت مدیران را سنگین تر کرده است بنابراین لازم است همه مدیران و مردم با همدلی وضعیت را مدیریت کنند.
وی افزود : در حالی که پرسنل درمانی درگیر سخت ترین شرایط کاری هستند ، وظیفه دیگر دستگاه ها است که در خصوص رفع مشکلات آنان هر گونه همکاری را داشته باشند.
دبیر شورای شهر یاسوج گفت : متاسفانه از بیمارستان جلیل که نوک پیکان مقابله با بیماری کرونا است به ما اعلام کرده اند که زباله های غیر عفونی ان ها از طرف شهرداری از بیمارستان به محل دفن زباله منتقل نمی شود.
نگین تاجی ادامه داد : آنگونه که به شورا گفته شده ، خوشبختانه بیمارستان شهید جلیل در خصوص امحاء زباله های عفونی ، خود اقدام می کند اما زباله های غیر عفونی به درستی از بیمارستان منتقل نمی شود که باعث ایجاد مشکلاتی برای این عزیزان و بالا بردن احتمال شیوع ویروس کرونا در میان مردم می شود.
وی گفت : متاسفانه شهردار یاسوج قبل از عید تا چند روز پیش در محل کار خود هیچگونه حضوری نداشت تا اینکه با هشدار های جدی مدیرکل دفتر امور شهری و شورای استانداری کهگیلویه و بویراحمد مجبور به حضور در محل کار خود شده است.
عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد : البته نباید از تلاش های نیروهای خدماتی شهرداری یاسوج که این روزها با وجود همه مشکلات ، تلاش های زیادی می کنند غافل شد هر چند مدیریت ضعیف در شهرداری یاسوج عملا مشکلاتی را برای این نیروها بوجود آورده است.
نقش دولت در خصوص قرنطینه روستا ها
دبیر شورای شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود گفت : یکی از مشکلات این روزها در مقابله با کرونا ، مدیریت ورود و خروج به روستا ها است که برخی با تصور اینکه هوای روستاها تمیز تر است ، از شهرها به این مناطق هجوم می برند.
نگین تاجی ادامه داد : در بیشتر روستاها خود اهالی اقدام به کنترل ورود و خروج نموده اند و این افراد مجبور هستند به صورت شبانه روزی و تحمل سختی ها و هزینه ها زیاد این اقدام را انجام دهند که انتظار می رود ، دولت برای مدیریت واحد کنترل ورود و خروج به روستاها برنامه مدونی ارائه دهد.
مدیریت باید مشارکتی باشد
عضو شورای شهر یاسوج افزود : با وجود چنین شرایطی ، بی شک با روزهای سختی مواجه خواهیم بود و قطعا مردم بدانند اگر خود مراقبتی ها و مدیریت مشارکتی صورت نگیرد ، روزهای فاجعه باری خواهیم داشت.
فرشاد نگین تاجی ادامه داد : اکنون مدیریت باید مشارکتی باشد و مردم در کنار مسئولین نقش خود را ایفا کنند .
نگین تاجی گفت : گاهی احساس می شود معدود افرادی وجود دارند که به نوعی با تصمیمات محدودیت ساز در این روزها ، با نوعی لج و لج بازی برخورد می کنند و مشکلاتی برای خود و دیگران درست می کنند و یا اینکه خیلی بی تفاوت از کنار این شرایط می گذرند ! در صورتیکه این وضعیت همه گیر است و در صورت عدم همکاری همگانی ، وضعیت فاجعه باری خواهیم داشت.
وی افزود : دیده می شود گاها برخی مراسمات برپا می شود و برخی افراد هم به صورت گسترده در این مراسمات حضور پیدا می کنند در حالی که این کار بسیار مخاطره آمیز است.
نگین تاجی گفت : بی شک همه ما به دلیل بافت فرهنگی محلی و ارتباطات نزدیکی که داریم نسبت به کسانی که عزیزانشان را از دست می دهند ، ابراز همدردی می کنیم و در شرایط عادی همیشه در کنار ان ها بوده ایم اما با در نظر گرفتن شرایط فعلی ، انتظار داریم این خانواده های داغدار ، با تصمیمات منطقی در برگزاری مراسمات عزیزان خود ، مانع شیوع بیماری شوند.
آزمایشگاه تشخیصی به کجا رسید؟
نگین تاجی در ادامه گفت : با همه تلاش هایی که در حوزه بهداشت و درمان استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا می شود اما متاسفانه برخی کمبودهای اساسی به مانعی در مدیریت بهتر و موثرتر اوضاع تبدیل شده است.
وی افزود : چند بار از زبان استاندار شنیده شد که خواستار به سرانجام رسیدن موضوع ایجاد آزمایشگاه تشخیصی بیماری کرونا در استان شده است اما می بینیم متاسفانه هنوز این موضوع به نتیجه نرسیده است.
عضو شورای شهر یاسوج گفت : نبود آزمایشگاه تشخیصی تست کرونا در استان اولین مشکلات را برای خود حوزه درمان استان ایجاد می کند و سپس مدیریت مقابله با بیماری برای دیگر برنامه ریزان استان را سخت تر می کند لذا انتظار داریم بحث آزمایشگاه هر چه سریعتر به سرانجام برسد.
زحماتی که نباید فراموش شود
دبیر شورای شهر یاسوج در بخش پایانی سخنان خود گفت : وجود مشکلات و داشتن انتظارات برای بهبود کارها به معنای نادیده گرفتن تلاش های طاقت فرسای مسئولین نیست.
وی افزود : به عنوان نماینده مردم در شورای شهر قدردان زحمات و مدیریت خوب استاندار ، معاونین وی ، حراست استانداری و مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری در این شرایط هستم که انصافا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.
عضو شورای شهر یاسوج گفت : تلاش های فرماندار بویراحمد ، پرسنل حوزه بهداشت و درمان و پرسنل خدوم شهرداری بویژه آتش نشانی یاسوج ، ستودنی است.
نگین تاجی در پایان گفت : شکی ندارم که با همدلی "کرونا را شکست می دهیم".
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
سید علی خامنه ای عشق است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
حتما مثل تو رفته دریلا ولگردی.
خدا کرونا .........
روی دروغگو پیش خدا سیاهه توکه فقط داری از لجبازی میترکی.
چون شهردار هنوز ذره ای کوتاهی نکرده و نمیکنه کاش رودرو ببینمت تا جوابتو بزارم کف دست ......
مدیر محترم تابناک خواهش میکنم این پست را حتما برار چون می‌خوام مستقیم وارد بحث بشم دیگه هرچی دهن وا نکردم بسه.
فکر می‌کنه چون جواب خرابکاری ها و خواسته‌های غیر معقولش تا الان ندادیم یعنی چی.همینکه مقدم مانند امثال تو رفیقات نه ....نه باج میده باید بترکی یعنی دارم بزنن باید دیگه جواب کارات و خواسته های بیجاتو و قرآن های دروغتو که مقدم حاضر نیست زیر بار این ..... کارایتون بره باید بشینی و حرف .... بزنی.
از نظر من بگو تا ....
چشمت .... و دندت کش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
سالی یبار بیا تو رسانه ها و حرف بزن، شهردار تو سیلاب و تو جلسلت کرونا همش بوده، خودت کجایی؟
دانشجوی دکترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
والا راس میگن جناب دکتر، چرا مثل باقی شهرا نمیان تدابیر برای کرونا بذارن.شهردار نداریم که، معلوم نیس از ترس کرونا کجا قایم شده
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
آخ وبخت عسکر .بینی روزگار ما ودست چه افرادی افتاده .فرار کنیم بریم افغانستان
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
کجا دروغ گفته ؟این شهردار ضعیف ترین و ناکارآمد ترین شهردار کشوره متاسفانه و هیچ کس جوابگوی بی مدیریتی ایشان نیست .اگر شورای شهر این شهردار را استیضاح نکنند در ادوار بعد هیچ کس به این افراد رای نخواهد داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
متاسفانه در بویراحمد با موضوعات احساسی و قومی قبیله ای برخورد میشه
آقای نگین تاجی عضو شورا است و وظیفه داره از شهردار نقد کنه در این خبر گفته شده شهردار سر کار نبوده و با هشدار مدیر کل امور شهری اومده که این نشون میده حتما انتقاد نگین تاجی وارده ضمن اینکه در مورد بیمارستان جلیل هم نقدهایی به جمع آوری نکردن زباله های غیرعفونی بوده
پس خواهشا سریع موضع مخالف نگیرید بزارید انتقاد از مسئولی که سهل انگاری می کنه بشه
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
مخاطب سید علی تو از کجا میسوزی که هرچه از دهنت میاد بیرون میپرونی یکم‌انصاف داشته باش شهردار تو‌مدوم عملیات بوده چیکار کرده تونسته اندازه یه مسجد خارج از خدماتش روزمرش اضافه کاری کنه
الان که همه دستگاهها بسیج شدن مردم پای کارن شهردار کجاست؟؟؟؟؟
واقعا شهردار هم ضعیفه هم بینش نداره
متاسفم برای این شهر که داریم با سرعت بالا عقب گرد میکنیم
دانشجوی دکترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
حق با دکتره، اینایی ک میان میگن سالی یکبار تورسانه حرف بزن، خدمتش عرض کنم دکترنگینتاجی همیشه هم در رسانه فعال بوده هم در شورا، مقدم پیج داره تکون بخوره میذاره توپیجش، الانم هیچ کارمفیدی نکرده ک راجب کرونا پست نذاشته معلوم نیس کجا خودشو گموگور کرده، شما اطلاعاتتو بالا ببر بعد بیا زر مفت بزن، ضمنا معلومه خیلی دلت پره، آب بریز جایی ک داره میسوزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
شهردار محترم و سایر مسولین لطفا با مستندات پاسخ این سوالات رو بدهند:
۱- سالن غسالخانه در یاسوج برای متوفیان کرونایی کی آماده و تجهیز شد؟
۲- رانندگان آمبولانس شهرداری در حمل درگذشتگان کرونا چگونه عمل می کنند؟
۳- تدفین درگذشتگان توسط اقوام متوفی انجام می شود.عوامل مسول کجاهستند؟
۴-چراحفر محل دفن اجساد طبق پروتکل ابلاغی برعهده اقوام متوفیان می باشد؟
درپایان از مدیرکل محترم حراست استانداری جناب عظیمی فر که شخصا پیگیر بسیاری از مسایل ازطریق استانداری بودند تشکر مبکنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار