کد خبر: ۸۳۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴ 03 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار  کهگیلویه وبویراحمد همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.
حسین کلانتری افزود: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.
وی کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی های استان را مهم ارزیابی کرد و گفت:مردم با توجه ویژه به پویش « در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.
کلانتری گفت: پارک های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته مملو از جمعیت بود بنا به تصاویر و اسنادی که از سال های گذشته وجود دارد اما امسال حتی حضور یک خانواده نبود.
کلانتری ضمن تشکرازمردم  استان که بادرک بسیاربالا فهم ارزنده ای ازخود به نمایش گذاشتند تصریح کرد:
برای قطع زنجیره ای این ویروس مردم  فهیم و عزیز استان کهگیلویه وبویراحمد در روز طبیعت کاری کردند که نه تنها در یاسوج بلکه در تمام شهرستان های استان این مردم  این روز  را درک کردند و در خانه ماندند این کار مردم فهیم استان کمک و همیاری بزرگی برای  کادر درمان استان است 
کلانتری اضافه کرد: اینجا پایتخت طبیعت ایران است و فرصت های زیادی برای گردشگران در ماه های آینده وجود دارد  ان شاالله بعد از فراغت از شرایط این ویروس و کرونا میزبان خوبی برای گردشگران و همه مردم ایران خواهیم بود.
دانلود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار